Fandom

Don`t Starve Wiki

Myszołów (RoG)

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze28 Udostępnij

Myszołów
Myszołów (RoG).png
Zdrowie 175
Obrażenia 15
Specjalna umiejętność Poluje na małe istoty, szybuje w powietrzu
Łup Kąsek.pngx1-2 Udko indycze.pngx1 Krucze piórko.png33%
Komenda DebugSpawn("buzzard")

Myszołów (ang. Buzzard) – zwierzę możliwe do napotkania przez posiadaczy DLC - Panowanie Gigantów na pustyni oraz na biomie kamiennym. Myszołowy polują na małe stworzenia takie jak krety czy króliki. Gdy małe stworzenie wyjdzie z nory, myszołów szybujący w powietrzu gwałtownie ląduje, zabijając ofiarę jednym atakiem dzioba. Jeśli postać zbliży się do jego łupu, myszołów wyda ostrzegawczy dźwięk. Jeśli postać nie oddali się, wtedy zaczyna bronić swojego łupu i atakuje postać. Myszołów ląduje również obok każdego mięsnego pokarmu w obrębie patrolowanego terenu. Posiada ikonę na mapie. Świnie są wobec nich agresywne. Co ciekawe, Obserwujące Rośliny ich nie atakują.

Papirus.pngPoradyEdytuj

  • Bardzo łatwym sposobem na zdobywanie kąsków oraz udka jest "podpuszczanie" myszołowa do wylądowania na ziemi. Gdy jakikolwiek rodzaj mięsa zostanie położony na ziemi, myszołów wyląduje, aby go zjeść. Jeśli mamy w użyciu broń zadającą większe obrażenia, taką jak kolec macki (2 uderzenia), możemy zabić myszołowa nim zdąży odlecieć. Ta technika jest szczególnie przydatna dla postaci Wigfrid, której dieta opiera się głównie na mięsie. Jeśli jednak przystąpimy do akcji dosyć szybko, myszołów może nie zdążyć zjeść mięsa.

Stworzenia
Inne AbigailGrueMaxwell

Więcej w Fandom

Losowa wiki