FANDOM

Stub "Obserwowana nie urośnie."
32px-BlueprintTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisywane w nim przedmioty, stworzenia, struktury lub zmiany nie mają nic wspólnego z normalną wersją gry.

Mystery Kids (pol. Tajemnicze Dzieciaki, Dzieci Tajemnic, Sekretne dzieci) – paczka modyfikacji. W jej skład wchodzą 4 postacie, a także jedno nakrycie głowy - "Pine Tree Hat", które odnawia zdrowie psychiczne.

Urwane kableInstalacja

  • Mod możecie pobrać TUTAJ
  • Pobrany plik wypakowujecie do: Folder z grą> Mods
  • Wchodzicie do gry i wybieracie w menu: "Mods"
  • Aktywujecie postacie, którymi chcecie grać poprzez kliknięcie w modyfikacje.

Dipper Pines – jedna z postaci z tej paczki modyfikacji. Dipper pochodzi z serialu dla dzieci "Wodogrzmoty Małe". Jest bardzo mądry i posiada tajemniczy dziennik z ręką, na której jest narysowana liczba 3 na okładce. Jest on preferowany dla początkujących lecz także średniozaawansowanych graczy, ponieważ pomimo dużej inteligencji posiada też swoje wady.

Prędkość chodu: 1.15x 

Prędkość biegu: 1.3x 

Mabel Pines – jedna z postaci z tej paczki modyfikacji.

Prędkość chodu: 1.15x 

Prędkość biegu: 1.2x 

Coraline Jones – jedna z postaci z tej paczki modyfikacji.

Norman Babcock – jedna z postaci z tej paczki modyfikacji.

Pine Tree Hat – nakrycie głowy, które nosi na sobie Dipper. Daje powolną regenerację zdrowia psychicznego, nie psuje się. Jest łatwa do wykonania i pozwala zniwelować negatywny efekt zmierzchu i nocy.

Maszyna naukiWytwarzanie

Inventory slot backgroundŚcięta trawa

×8

Inventory slot background SzyszkaInventory slot backgroundPatyki

×6

Interface arrow rightInventory slot backgroundHat Pine