Multiplayer Local CooP: 3 players shared screen (mod)

1255stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze28 Udostępnij
32px-Blueprint.pngTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisywane w nim przedmioty, stworzenia, struktury lub zmiany nie mają nic wspólnego z normalną wersją gry.

Multiplayer Local CooP : 3 players shared screenmodyfikacja umożliwiająca grę w max. 3 osoby przy jednym monitorze. Została stworzona przez użytkownika Steam o pseudonimie Desblat. Modyfikacja straci na znaczeniu po wydaniu nowego dodatku, Don't Starve Razem.

Drugi graczEdytuj

Aby wybrać postać dla drugiego gracza, trzeba kliknąć dany przycisk będąc na mapce, świecie.

DELETE - Wilson

HOME - Willow

INSERT - Wolfgang

END - Wendy

PAGEUP - WX-78

PAGEDOWN - Wickerbottom

SHIFT - Maxwell

KlawiszeEdytuj

STRZAŁKI - poruszanie się

SHIFT - atak

CTRL - użycie (np. ścinanie drzew, kopanie kamienia)

NUMPAD + - moc

EkwipunekEdytuj

PAGEUP - wyrzucenie całego ekwipunku

NUM1 - NUM9 - wyposażenie/zjedzenie przedmiotu w danym slocie ekwipunku

NUM0 i NUM1 - NUM9 - wyrzucenie danego przedmiotu w danym slocie

MoceEdytuj

Numpad + - moc

Willow - przywołuje ogień

Wendy - przywołuje Abigail

WX-78 - jedzenie przekładni

(są jeszcze inne - można sprawdzić w linku, gdzie znajduje się modyfikacja w zakładce "powers")

CraftingEdytuj

Drugi gracz może wytworzyć tylko kilka przedmiotów. Resztę musi mu przekazać pierwszy gracz.

Siekiera - INSERT

Kilof - HOME

Ognisko - DELETE

Pochodnia - END

Trzeci graczEdytuj

Trzeci gracz jest duchem. Wywołuje się go za pomocą klawisza P. Nie ma on paska życia, głodu ani poczytalności. Wchodząc w jakiś byt żywy zadaje mu obrażenia.

KlawiszeEdytuj

U, H, J, K - poruszanie się

Y - podniesienie jakiegoś przedmiotu

I - wyrzucenie całego ekwipunku

Urwane kable.pngInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy w ten link , po czym klikamy zasubskrybuj.
  2. Wchodzimy w grę Don't Starve.
  3. Wchodzimy w zakładkę "Mods" i zaznaczamy mod tak, by był aktywny.

Więcej z Fandomu