Fandom

Don`t Starve Wiki

Morski pies gończy (DSS)

1237stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Share

Morski pies gończy
Morski pies gończy (DSS).png
Zdrowie 150
Obrażenia 20
Czas ataku 1,5
Zasięg ataku 3
Szybkosć biegu 10
Poczytalność 40/min
Łup Mięso z potwora.pngx1 Płetwa rekina (DSS).png12,5% Psi ząb.png12,5%
Komenda DebugSpawn("sharx")

Morski pies gończy (ang. Sea Hound) – agresywny potwór możliwy do napotkania w dodatku Rozbitkowie. Stworzenia te są morskim odpowiednikiem zwyczajnych psów gończych. Jeśli zbliża się atak psów gończych, a postać znajduje się na morzu, wówczas przybywają morskie psy gończe. Podobnie jak w przypadku zwykłych psów gończych, morskie psy równie szybko tracą zainteresowanie postacią, na rzecz innych stworzeń, które znajdą się w pobliżu. Pozwala to na ucieczkę od walki i na pokonanie ich w późniejszym czasie. O przybyciu morskich psów gończych zwykle informuje nas stosowny komentarz postaci, tak jak ma to miejsce w przypadku psów na lądzie.

Jeśli postać doprowadzi do eksplozji truchła wieloryba, natychmiast zbierze się kilka morskich psów gończych w pobliżu. Zdarza się, że zjadają część łupów, które pojawiają się po szczątkach wieloryba. Nawiązuje to do natury - gdy gdzieś w oceanie znajdzie się wielkie truchło wieloryba czy innego stworzenia, bardzo szybko znajduje się mnóstwo delikwentów łakomych na tak dużą ilość mięsa.

Wypełniacz.png Ciekawostki Edytuj

  • Gdy psy gończe nadchodzą, postać komentuje zdarzenie, mówiąc: "Będę potrzebować większej łodzi". Jest to nawiązanie do filmu "Szczęki", w którym główny bohater wypowiada tę samą kwestię podczas ataku wielkiego rekina.

Niebieski klejnot.png Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki