FANDOM

Morski pies gończy
Morski pies gończy (DSS).png
Zdrowie 150
Obrażenia 20
Czas ataku 1,5
Zasięg ataku 3
Szybkosć biegu 10
Poczytalność 40/min
Łup Mięso z potwora.pngx1 Płetwa rekina (DSS).png12,5% Psi ząb.png12,5%
Komenda DebugSpawn("sharx")

Morski pies gończy (ang. Sea Hound) – agresywny potwór możliwy do napotkania w dodatku Rozbitkowie. Stworzenia te są morskim odpowiednikiem zwyczajnych psów gończych. Jeśli zbliża się atak psów gończych, a postać znajduje się na morzu, wówczas przybywają morskie psy gończe. Podobnie jak w przypadku zwykłych psów gończych, morskie psy równie szybko tracą zainteresowanie postacią, na rzecz innych stworzeń, które znajdą się w pobliżu. Pozwala to na ucieczkę od walki i na pokonanie ich w późniejszym czasie. O przybyciu morskich psów gończych zwykle informuje nas stosowny komentarz postaci, tak jak ma to miejsce w przypadku psów na lądzie.

Jeśli postać doprowadzi do eksplozji truchła wieloryba, natychmiast zbierze się kilka morskich psów gończych w pobliżu. Zdarza się, że zjadają część łupów, które pojawiają się po szczątkach wieloryba. Nawiązuje to do natury - gdy gdzieś w oceanie znajdzie się wielkie truchło wieloryba czy innego stworzenia, bardzo szybko przybywa mnóstwo delikwentów łakomych na tak dużą ilość mięsa.

Wypełniacz.png Ciekawostki Edytuj

  • Gdy psy gończe nadchodzą, postać komentuje zdarzenie, mówiąc: "Będę potrzebować większej łodzi". Jest to nawiązanie do filmu "Szczęki", w którym główny bohater wypowiada tę samą kwestię podczas ataku wielkiego rekina.

Niebieski klejnot.png Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki