Fandom

Don`t Starve Wiki

More Maps (mod)

1250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
More Maps ikona mod.png

Ikona modyfikacji

More Mapsmodyfikacja dodająca do gry 5 nowych generatorów świata. Modyfikacja jest kompatybilna tylko z podstawową wersją gry, lecz mapy mogą się także wygenerować na DLC, ale niestety niektóre generatory nie tworzą wszystkich elementów zawartych w tym dodatku.

ArchipelagEdytuj

Archipelag (ang. Archipelago) – generator map, który tworzy liczne wyspy połączone tunelami robaka. Wyspy mają różną wielkość i różny kształt, aczkolwiek postać zawsze pojawia się na najbardziej przyjaznej wyspie, na której znajdują się łąki, masa drzew, zazwyczaj król świń, stawy, gniazda pszczół oraz jeden tunel robaka prowadzący do innej wyspy. Co ciekawe, na jednej z wysp znajduje się masa marmurowych struktur, takich jak marmurowe filary, marmurowe drzewa i statuy Maxwella.

PierścieńEdytuj

Pierścień (ang. Ring) – generator map, który tworzy jedną wyspę w kształcie pierścienia, w środku której znajduje się wielkie jezioro. Mogą wygenerować się jeden lub dwa pierścienie połączone ze sobą, których obrzeża opływają wody oceanu (od zewnętrznej strony) i ogromnego jeziora (od wewnętrznej strony). Wewnątrz lądu biegnie ścieżka stanowiąca prześwietny sposób na szybkie zwiedzenie krainy. Od czasu do czasu, ścieżka może być przerwana.

HubvilleEdytuj

Hubviile – generator map dostępny w tej modyfikacji. Układ położenia lądu, jak i obiekty znajdujące się na nim, wyglądają jak jeden z etapów trybu przygodowego. Miejsce startowe zawsze wygląda tak samo. Budzimy się na połacie terenu bagnistego (bez macek), obok których znajdują się kolczaste drzewa (niektóre mogą być spalone), trawy, sadzonki, skrzynia, w środku której znajdziemy: czapkę zimową, 3 krzemienie i 7 sztuk kłód drewna. Obok skrzyni znajduje się palące ognisko. Dodatkowo, Maxwell, który nas wita, wygląda tak jak w trybie przygodowym. Ten świat charakteryzuje się dużą ilością przeciwników, których można spotkać niemal wszędzie.

BiosferaEdytuj

Biosfera (ang. Biosphere) – generator map, który tworzy idealnie okrągłe wyspy połączone krótkimi mostami. Czasami mogą wygenerować się 2 wyspy, które nie łączą się mostami, lecz stykają się przy krawędzi, tworząc przejście. Na każdym lądzie panuje inny klimat. Miejsce obudzenia postaci to zazwyczaj wyspa z łagodną atmosferą, na której znajdują się najniezbędniejsze przedmioty do przetrwania.

Wyzwanie wyspy przetrwaniaEdytuj

Wyzwanie wyspy przetrwania (ang. Survival Island Challenge) – generator map, który tworzy tylko i jedynie malutką wysepkę, na której można znaleźć najpotrzebniejsze rzeczy do przetrwania. Nasza postać budzi się zazwyczaj na skalistym biomie, obok skrzyni, w której znajdują się: laska, 3 szyszki, 3 krzemienie oraz 1 jajo pająka. Na naszym skromnym skrawku terenu znajdziemy 2 biomy - biom kamienny oraz biom łąk. Na całej wysepce na pewno znajdą się: król świń, parę gniazd pszczół, staw, masę skał, trawy i sadzonek, oraz wysoki ptak ze swoim gniazdem.

Urwane kable.pngInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy wpierw w ten link, po czym klikamy "Zasubskybuj".
  2. Włączamy grę Don't Starve.
  3. Klikamy na zakładkę "Mods", później zaś na tego moda tak, aby był aktywny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki