FANDOM

Modyfikacje (skr. Mody) – pliki, dzięki którym możemy zmodyfikować naszą grę. Można je pobrać z Steam Workshop lub forum Klei. Modyfikacje dzielą się na takie, które modyfikują istniejące już elementy gry oraz na dodające nowe elementy. Oto alfabetyczna lista popularnych modów:

Don't Starve Don't Starve Edytuj

StrzalkaA Edytuj

  • Additional Structures - modyfikacja, która dodaje do gry kilka nowych, możliwych do skonstruowania struktur.
  • Additional Equipment - modyfikacja, która dodaje do gry kilka nowych, możliwych do skonstruowania zbroi, hełmów i broni.
  • Always On Status - Wyświetla zdrowie, głód i psychikę na dole ekranu w formie pasków lub pasków pod sercem reprezentującym zdrowie, pod żołądkiem reprezentującym głód i pod mózgiem reprezentującym zdrowie psychiczne. Pokazuje temperaturę otoczenia. Także pokazuje niegrzeczność. Żeby wybrać czy wolimy pierwszą wersję czy drugą należy po prostu wybrać odpowiedni plik. Pierwsze archiwum zawiera folder z paskami pod ikonami, drugi natomiast małe paski na dole nad ekwipunkiem. Trzecie archiwum z folderem daje ten sam efekt co drugi folder jednak w tym zdrowie jest bardziej wysunięte do góry. Czwarty zawiera tylko powiększone paski.
  • Ash Fertilizer - Pozwala na nawożenie farm lub roślin za pomocą popiołu i dodaje nową farmę zrobioną z popiołu.

StrzalkaBEdytuj

  • Backpack Mod - Dodaje specjalny, czwarty slot na plecaki, dzięki któremu możemy nosić i zbroję i plecak.
  • Backpack and Amulet Slots - Dodaje dwa specjalne sloty na amulet i plecak.
  • Beefalo milk and cheese - mod dodający mleko możliwe do pozyskania z bawołów oraz przepisy wykorzystujące ten produkt.
  • Books Mod - Pozwala każdej postaci robić książki.
  • Bee Queen - Modyfikacja dodająca Królowę Pszczół oraz powiązane z nią obiekty i potwory do Don't Starve.
  • Bee Nice - Mod dodający zastosowanie do kapelusza pszczelarza. Od teraz gdy mamy go na głowie , i zbierzemy miód z ula pszczoły na nas nie wylecą. Kompatybilne z modem Fish Farm.

StrzalkaCEdytuj

  • Camp Cuisine - Ta modyfikacja jest specjalnie dla kuchcików. Dodaje aż 14 nowych potraw dla Garnka!
  • Character Wilton- Dodaje do gry Wilton'a. Nie musi jeść, ma bardzo małe statystyki - 35 zdrowia psychicznego i życia. Zaczyna z Kościanym Boomerangiem i Kościanym okiem w ekwipunku.
  • Check and Mate - modyfikacja pozwalające stworzenie przekładni i zepsutego mechanicznego, bez potrzeby zejścia do ruin.
  • Chester Choice - modyfikacja dodająca trzy nowe rodzaje Chesterów.
  • Chocolate - Dodaje do gry czekoladę oraz nowe przepisy z nią związane. Modyfikacja została stworzona przez administratora wiki; Mr. Hastings'a.
  • Clementine (season 1) - dodaje do gry nową postać, Clementine. Modyfikacja została stworzona przez administratora wiki; Mr. Hastings'a.
  • Craftable DubloonsModyfikacja umożliwiająca stworzenie dublonów. Tylko Rozbitkowie (DLC)
  • Craftable GramophoneModyfikacja jest o tyle fajna, że pozwala dodać Fonograf Maxwella do stworzenia przez gracza!
  • Craftable Uncraftables! -Pozwala tworzyć takie przedmioty jak Tam O' Shanter, brodę czy mandragorę.

StrzalkaDEdytuj

  • Dark link - modyfikacja dodająca do gry Bena Drowned znanego z creepypast oraz jego miecz.
  • Dawnbreak - Dodaje do cyklu dnia i nocy ranek;
  • Diamond Sword - Dodaje do gry diamentowy miecz;
  • Diggable Reeds - Pozwala wykopać i przesadzić trzcinę. Trzcinę da się posadzić tylko na darni bagiennej. Wymaga nawozu tak jak trawa;
  • DisplayFoodValues - Kiedy najedziemy kursorem na jakiekolwiek jedzenie (oraz maść, miodowy okład, gruczoł pająka) pokazuje ile leczy zdrowia, głodu i zdrowia psychicznego;
  • Divine Rapier v0.2 - modyfikacja dodająca do gry nowy miecz;
  • Dr. Wave - Dodaje nową postać; Dr. Wave. Modyfikacja została stworzona przez administratora wiki; Mr. Hastings'a.
  • Dusk and Night Music - dodaje do gry unikalną muzykę podczas zmierzchu i nocy.

StrzalkaEEdytuj

  • Emeralds- Dodaje do gry nowy surowiec, nowe wytwarzalne przedmioty o nowych właściwościach. Modyfikacja została stworzona przez administratora wiki; Mr. Hastings'a.

StrzalkaFEdytuj

  • Fast Moving - modyfikacja umożliwiająca nam szybsze chodzenie po mapie
  • Freezer - modyfikacja dodająca zamrażarkę do gry.
  • Friendly Slurper - modyfikacja dodająca do gry Kościane Oczy pozwalające na posiadanie własnych Ślizgaczy.
  • First person mod - zmienia widok z trzeciej osoby na pierwszą.
  • Foxy - dodaje do gry nową postać: Foxy'ego z gry Five Nights At Freddy's.

StrzalkaGEdytuj

  • Gem Swords - Dodaje do gry miecze wytwarzane z klejnotów.
  • Gem Rocks - Dodaje do gry skały, z których łupem są klejnoty.
  • Gem Tools mod - Dodaje do gry narzędzia z kamieni szlachetnych.
  • Globalastick's Halloween Mod - Modyfikacja zmieniająca wygląd niektórych struktur na bardziej Halloween'owe.
  • Grounded Camera - To modyfikacja, która pozwala nam na widok z perspektywy naziemnej.
  • Golden Spear - Dodaje do gry złotą włócznie, która posiada 2 razy większą wytrzymałość niż zwykła i zadaje o 2 punkty więc niż normalna włócznia.
  • Gollum - Dodaje nową postać; Gollum. Modyfikacja została stworzona przez administratora wiki; Mr. Hastings'a oraz Kuloslav'a.
  • Greater Glommer - Usprawnia pasywne stworzenie - Glommera.

StrzalkaHEdytuj

  • Haruz mod - - Dodaje nową postać - Haruza z psimi uszami i ogonem.

StrzalkaIEdytuj

  • Infected Creatures - Mod zmienia wygląd niektórych stworzeń i zmienia łup.
  • Issac - Modyfikacja dodająca nową postać, która to jest nawiązaniem do gry The Binding Of Issac.
  • Islands - Dodaje do gry dwa nowe generatory map, które wytwarzają świat z dużą ilością wysp połączonych tunelami robaka.

Strzalka K Edytuj

  • Koalefants Family - Mod dodaje małe koalefanty do gry i możliwość ich hodowli. Modyfikacja została stworzona przez administratorów wiki; Mr. Hastings'a i Brainy.

Strzalka L Edytuj

  • Laxative - Dodaje do gry środek przeczyszczający.

Strzalka M Edytuj

StrzalkaNEdytuj

  • Not quite Pyro - Modyfikacja autorstwa Mr.Hastingsa i Kuloslava. Dodaje do gry nową postać Pyro

Strzalka O Edytuj

  • OPcane - Laska otrzymuje właściwości siekiery, kilofa i łopaty. Przyspiesza też znacznie postać.
  • Ornamented Vase - Dodaje do gry nową strukturę. Modyfikacja została stworzona przez administratora wiki; Mr. Hastings'a.
  • Original Eyebrella - Modyfikacja dodająca do gry możliwość stworzenia starej wersji Ocznej parasolki.

Strzalka P Edytuj

  • Path Lights - modyfikacja, która dodaje światła przydrożne w czterech kolorach.
  • Potion Mod - Jak sama nazwa może wskazywać, modyfikacja dodaje mikstury. Istnieje ich bardzo dużo.
  • Pumpkin Lord - dodaje do gry nowe wytwarzalne stworzenie obronne. Modyfikacja została stworzona przez administratora wiki; Mr. Hastings'a.
  • Puppy Princess - mod dodaje nową postać gry; Puppy Princess oraz szeroką gamę przedmiotów i ulepszeń.

Strzalka R Edytuj

  • RPG HUDModyfikacja urozmaicająca naszą rozgrywkę. Dzięki niej możemy zwiększyć miejsce w pojemnikach (Skrzynkach i lodówkach), a niektóre wersje, oprócz powiększenia miejsca w pojemnikach, zwiększa miejsce w ekwipunku;
  • Realistic Trees - modyfikacja, dzięki której świerki otrzymują nowy łup w postaci patyków.

Strzalka S Edytuj

  • Santa Mod - Ta modyfikacja dodaje do gry 3 nowe ubrania w stylu Mikołaja i zmienia trochę wygląd Wilsona.
  • Sir Daniel Fortesque - Mod dodaje na nową postać. Sir Daniela Fortesque z gry Madievil! Modyfikacja została stworzona przez użytkownika naszej wiki oraz jej administratora. Twórcą jest Mr. Hastings.
  • Sollyz Character  - Dodaje nową postać - Sollyz z kocimi uszami i ogonem.
  • Spider Blade - dodaje do gry nowy łup oraz nową wytwarzalną broń. Modyfikacja została stworzona przez administratora wiki; Mr. Hastings'a.
  • Steam Biome - dodaje do gry nowy biom w ruinach, przedmioty, struktury i stworzenia. Modyfikacja została stworzona przez Kuloslav'a oraz administratora wiki, Mr. Hastings'a.
  • Steam & Punk - mod dodaje do gry wiele nowych przedmiotów, nowy łup i pety. Modyfikacja została stworzona przez administratora wiki; Mr. Hastings'a.
  • Storm Cellar - Dodaje do gry piwniczkę, która ma bardzo dużą pojemność.
  • Summons - Dodaje możliwość tworzenia przyjaznych klonów, psów gończych, drzewców, a także latającego płomyczka. Każda postać może sobie również przyprawić brodę.

Strzalka T Edytuj

  • Testing tools and cheat keys -Klikając F1 włącza nam specjalną opcję, dzięki której możemy spawnować wszystkie przedmioty i stworzenia. Dodaje skróty klawiszowe odpowiadające za: spawn, zmianę pogody, zmianę pory roku itp.
  • This Is Lucy - Każdej postaci daje na początek siekierę przypominającą Lucy, jednak ta nazywa się "A horrible... axe". Gdy postać ją ocenia mówi "Siekiera z tajemniczym magicznym efektem". Założenie jej przypomina użycie Gwiezdnego berła. Słychać wtedy krzyk Żywej kłody. Siekiera szybko ścina drzewa. Gdy nią ścinamy słyszymy dźwięk Człowieka Orkiestry. Siekiera wypuszcza iskierki, a podczas ścinania drzew również słychać krzyk Żywej kłody.
  • Thunder Party - Modyfikacja dodająca nowe postacie, zjawiska, stworzenia oraz przedmioty do świata Don't Starve.
  • Tiny Alchemy Powers Synthisis - mod dodający szeroką gamę przedmiotów, struktur, receptur oraz zmian w generacji świata.
  • Too Many Items - Modyfikacja umożliwiająca zdobycie jakichkolwiek rzeczy, zrespienie jakiegoś moba i wybudowanie danej struktury.

Strzalka U Edytuj

Strzalka W Edytuj

  • Waiter 101 - Modyfikacja dodająca do gry nowe owoce, warzywa oraz potrawy.
  • Waverly the Bewitched - modyfikacja dodająca do gry postać Waverly. Jest ona wiedźmą, która potrafi przywoływać stwory do pomocy.
  • Weston - to modyfikacja, która wprowadza nam do gry nową postać - wędrującego kaktusa.
  • Where's My Beefalo - to modyfikacja, która pokazuje na mapie bawoły.
  • Where's My Giants?- - to modyfikacja która pokazuje giganty na mapie.
  • Where's Rabbit Hole - to modyfikacja, która pokazuje nam na minimapie, gdzie znajdują się królicze nory.
  • William J. Danninghar - modyfikacja dodająca do gry nową postać;
  • Wilsdow - modyfikacja dodająca kuzynkę Webbera - czarną wdowę o imieniu Wilsdow.
  • Wilson's Cabin - modyfikacja wprowadzająca do gry dom.
  • Wloe - dodaje do gry nową postać; Wloe. Modyfikacja została stworzona przez administratora wiki; Mr. Hastings'a oraz Kuloslava.
  • Wolfgang Classic- modyfikacja zmieniająca cechy i statystyki Wolfganga.
  • Working Signposts - to modyfikacja, która pozwala nam pisać na tabliczkach.
  • Writhe - to modyfikacja, która wprowadza nam do gry nową postać - chłopca-halucynację.
  • Wurbert - to modyfikacja, która wprowadza nam do gry nową postać - bałwanka o imieniu Wurbert.

Strzalka Z Edytuj

  • Zainfekowane stworzenia - modyfikacja zmieniająca w Don't Starve niektóre stworzenia oraz ich łupy. Modyfikacja została stworzona, aby nadać dodatkowego, mrocznego klimatu do świata gry. Oznacza to, iż mod nie zmienia zachowania, czy też działania tych stworzeń.

Razem (DLC) Don't Starve Razem Edytuj

StrzalkaEEdytuj

StrzalkaWEdytuj

  • Waiter 101 - Modyfikacja dodająca do gry nowe owoce, warzywa oraz potrawy.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Modyfikacje

  • Błąd z modami

    4 wiadomości
    • Ale wiesz, że nie wszystkie wersja DS były Steam? Pomyśl czasem, zamiast sugerować innym, że są złodziejami.
    • Jeśli chodzi o PC to wszystkie wersje były od początku na steam, no może jakaś bardzo wczesna, zamknięta pre-alpha nie była.
  • Problem z pobieraniem modów z strony klei

    7 wiadomości
    • ja zrobiłem konto ale nie chce sie pobrać
    • 77.254.205.90 napisał(a):ja zrobiłem konto ale nie chce sie pobrać Odkop <_< Ale podpowiem wam, że trzeba konto Klei zaakceptowa...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki