FANDOM

Miś Bernie (ang. Bear Bernie) – przedmiot występujący w Don't Starve: Razem, dostępny wyłącznie dla Willow. Jeśli jej poczytalność spadnie poniżej stopnia, w którym halucynacje stają się agresywne, a Bernie będzie leżał na ziemi, wtedy zacznie on chodzić lub czasami tańczyć. Kiedy jest aktywny, będzie zwracał na siebie uwagę różnych halucynacji, dając Willow czas na zregenerowanie statystyk bez konieczności walki z nimi. Traci wytrzymałość za każdym razem, kiedy zostanie zaatakowany przez upiory. Bernie działa wyłącznie na korzyść Willow (inne postacie mają swoje halucynacje, na które Bernie nie działa). Aby Bernie wykonywał swoją funkcję prawidłowo, Willow musi znajdować się blisko pozostawionego na ziemi misia. Kiedy oddalimy się od niego za bardzo, to nie będzie już skupiał na sobie nowych halucynacji. Kiedy Willow umiera lub odłącza się z serwera, Bernie pada na ziemię.

Miś Bernie (DST) Martwy Bernie Edytuj

Kiedy trwałość Berniego spadnie do 0% nie zostanie on zniszczony. Jego ciało i ikona zmienia wygląd odzwierciadlający martwe ciało misia, a Willow, badając go, wypowie inny cytat:

Muszę naprawić Berniego.

–Willow

Można to wykonać za pomocą przyborów do szycia.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło BrodaMiejsce w ekwipunku tło BrodaMiejsce w ekwipunku tło Bawola sierśćMiejsce w ekwipunku tło Bawola sierśćMiejsce w ekwipunku tłoJedwabMiejsce w ekwipunku tłoJedwabInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoMiś Bernie (DST)Tylko Willow portret (Razem (DLC))

Niebieski klejnot Galeria Edytuj