Mięsny gulasz (ang. Meaty Stew) – jedzenie, które tworzymy w garnku, poprzez dodanie wymaganej liczby mięsa, której mięsność przekracza 3 oraz innych wypełniaczy. Czas gotowania wynosi 15 sekund. Po zjedzeniu dodaje 12 zdrowia, 150 głodu i 5 poczytalności. Te cechy czynią go jedną z najlepszych potraw do uzupełnienia w 100% głodu postaci (nie licząc Wolfganga, Woodie i ulepszonego WX-78).

Warto zauważyć, że dodanie więcej niż 1 mięsa z potwora spowoduje powstanie potwornej lazanii, a dodanie mandragory tworzy zupę z mandragory. Jest to zdecydowanie najlepsza potrawa przywracająca głód i najbardziej opłacalna, poza przetworami z mandragory.

Panowanie Gigantów (DLC)DLCEdytuj

W DLC - Panowanie Gigantów gulasz ociepla postać o 25 stopni Celsjusza. Należy uważać, spożywając go latem, gdyż można łatwo się przegrzać.

RybaSkładnikiEdytuj

  • Wymaga: Wszystkie mięsa

GarnekWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło MięsaMiejsce w ekwipunku tło MięsaMiejsce w ekwipunku tło MięsaMiejsce w ekwipunku tłoWypełniaczCrock PotMiejsce w ekwipunku tłoMięsny gulaszWypełniacz nie może być patykami, a mięsność umieszczonego w garku jedzenia musi wynosić conajmniej 3.
Miejsce w ekwipunku tło Normalne mięsa

×4

Crock PotMiejsce w ekwipunku tłoMięsny gulasz
Miejsce w ekwipunku tło KąskiMiejsce w ekwipunku tło Normalne mięsaMiejsce w ekwipunku tło Normalne mięsaMiejsce w ekwipunku tłoPotworne mięsaCrock PotMiejsce w ekwipunku tłoMięsny gulasz
Miejsce w ekwipunku tło KąskiMiejsce w ekwipunku tło KąskiMiejsce w ekwipunku tło Normalne mięsaMiejsce w ekwipunku tłoNormalne mięsaCrock PotMiejsce w ekwipunku tłoMięsny gulasz
Miejsce w ekwipunku tło Potworne mięsaMiejsce w ekwipunku tło KąskiMiejsce w ekwipunku tłoKąskiMiejsce w ekwipunku tłoNormalne mięsaCrock PotMiejsce w ekwipunku tłoMięsny gulasz
Miejsce w ekwipunku tło Normalne mięsaMiejsce w ekwipunku tło Normalne mięsaMiejsce w ekwipunku tło Potworne mięsaMiejsce w ekwipunku tłoJajkaCrock PotMiejsce w ekwipunku tłoMięsny gulasz
Miejsce w ekwipunku tło Normalne mięsaMiejsce w ekwipunku tło Normalne mięsaMiejsce w ekwipunku tło Normalne mięsaMiejsce w ekwipunku tło Lód (RoG)Crock PotMiejsce w ekwipunku tłoMięsny gulaszPanowanie Gigantów (DLC)