FANDOM

Miąższ kaktusa (ang. Cactus Flesh) – warzywne jedzenie, które jest dostępne tylko dla posiadaczy DLC - Panowanie Gigantów. Miąższ może zostać zebrany z kaktusów rosnących na pustyni, kosztem 6 punktów życia. Surowy kaktus po zjedzeniu regeneruje 12.5 punktów głodu, lecz odejmuje 3 punkty zdrowia i 5 poczytalności. Gnije 10 dni, jeżeli nie zostanie wsadzony do lodówki, izolacyjnego plecaka, lub śnieżnego Chestera. Może zostać podarowany świni, by wyprodukowała gnój. Miąższ może zostać włożony do garnka, tak jak większość jedzenia. Jest kluczowym składnikiem do wykonania potrawy guacamole.

Usmażony kaktus (RoG)Grillowany kaktusEdytuj

Grillowany kaktus (ang. Cooked Cactus Flesh) – upieczona wersja zwykłego miąższu kaktusa, która może zostać upieczona nad ogniskiem lub obudowanym ogniskiem. Po zjedzeniu regeneruje 1 punkt zdrowia, 12.5 głodu i 15 zdrowia psychicznego. Te cechy czynią go bardzo dobrym "odnawiaczem" poczytalności naszej postaci. Może zostać podarowany świni, by wyprodukowała gnój. Podobnie jak surowa wersja - gnije 10 dni, jeżeli nie zostanie wsadzony do lodówki, izolacyjnego plecaka lub śnieżnego Chestera.

Ognisko teleportacjiWykorzystanieEdytuj

Inventory slot backgroundMiąższ kaktusa (RoG)Firepit1Inventory slot backgroundUsmażony kaktus (RoG)Panowanie Gigantów (DLC)
Inventory slot backgroundMiąższe kaktusa (RoG)Pig IconInventory slot backgroundKupaPanowanie Gigantów (DLC)
Inventory slot backgroundKret (RoG)Inventory slot background Miąższ kaktusa (RoG)Inventory slot backgroundWypełniaczInventory slot backgroundWypełniaczCrock PotInventory slot backgroundGuacamole (RoG)Wypełniaczami nie mogą być owoce Panowanie Gigantów (DLC)