FANDOM

  • Marmurowe drzewo (ang. Marble Tree) – drzewo, które jako jedyna "roślina" może zostać rozbita za pomocą kilofu, w celu pozyskania marmuru. Po zniszczeniu go wypada od 2 do 3 sztuk marmuru. Najczęściej występuje na szachownicy, otoczone przez złe kwiaty. W odróżnieniu od innych drzew, nie może zostać podpalone z racji materiału, z którego jest wykonane. Zniszczone, nie odnawiają się, co powoduje, że ich liczba w świecie jest ograniczona. W trybie przygodowym najczęściej pojawiają się około trzeciego świata.
  • DyskusjaCytaty postaci
  • Portret WilsonaWilson -"I don't think an axe will cut it." - "Wątpię, czy siekiera je zetnie."
  • Portret WillowWillow -"The worst kind of tree. The non-flammable kind." - "Najgorszy typ drzewa. Niepalny."

Portret WendyWendy - "There is no beat of life within this cold tree." - "To zimne drzewo jest pozbawione życia."

Wolfgang portretWolfgang - "Defensive tree here!" - "To opancerzone drzewo!"

WX-78 portretWX-78 -"LOOKS LIKE A VERY TOUGH TREE." - "WYGLĄDA NA TWARDE DRZEWO."

Wickerbottom portraitWickerbottom - "Amazing. A tree made entirely of marble." - "Niesamowite. Drzewo zrobione w całości z marmuru."

Wes portraitWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "Even Lucy can't chop that one down." - "Nawet Lucy nie potrafi ściąć tego jednego."

WaxwellMaxwell - "How whimsical." - "Ależ dziwaczne."

Wigfrid1Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Even the winds wön't knöck this tree döwn." - "Nawet wiatr nie zdöła pöwalić tegö drzewa."

WebberPanowanie Gigantów (DLC) Webber - "I hope it doesn't fall on us." - "Mam nadzieję, że nas nie przywali."

Naturalnie pojawiające się obiekty
Naturalnie pojawiające się obiekty w Don't Starve: Razem
Inne Kamienne legowisko