Fandom

Don`t Starve Wiki

Lodowiec (RoG)

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze21 Udostępnij

Lodowiec
Lodowiec (RoG).png
Potrzebne narzędzia Kilof.png Złoty kilof.png Siekierokilof.png
Łup Lód (RoG).pngx3-4Kamień.png
Odnawialne? Tak
Komenda DebugSpawn("rock_ice")

Lodowiec
Częściowo stopiony lodowiec (RoG).png
Łup Lód (RoG).pngx2-3 Kamień.png
Odnawialne? Tak
Komenda DebugSpawn("rock_ice")

Lodowiec
Stopiony lodowiec (RoG).png
Łup Lód (RoG).png Kamień.png
Odnawialne? Tak
Komenda DebugSpawn("rock_ice")

Lodowiec (ang. Mini Glacier, dosłownie Miniaturowy Lodowiec) – obiekt możliwy do napotkania w rozszerzeniu DLC - Panowanie Gigantów. Rozłupanie lodowca kilofem, złotym kilofem albo innym narzędziem skutkuje zdobyciem 4 lub 3 sztuk lodu i 1 sztuki kamienia. Zaś wiosną wypada z niego jeden kamień i tylko dwie sztuki lodu. Lodowiec topnieje podczas trwania wiosny, aż do lata. Cykl funkcjonowania lodowca jest zbliżony do funkcjonowania igloo. Grupa ok 4-5 lodowców pojawia się natychmiast po pojawieniu się każdego stada pingwinów wokół ich legowiska, dzięki czemu jest odnawialny. Przy niszczeniu topniejącego lodowca pryska woda.

Oprócz zwykłego lodowca istnieją jeszcze 3 fazy: topniejący, prawie stopiony i stopiony. Z topniejącego wypadają tylko 2 lub 3 sztuki lodu, a z prawie stopionego tylko jedna. Stopiony lodowiec jest niemożliwy do zniszczenia, ponieważ całkowicie przechodzi w stan ciekły (może zostać zniszczony jedynie za pomocą berła tornad).

  • Berło tornad potrafi zniszczyć nawet stopiony lodowiec. Łupem z niego są 2-3 sztuki lodu i 1 kamień;
  • w początkowych wersjach dodatku, Woodie w postaci Bobra nie mógł niszczyć lodowców. Po jakimś czasie zostało to naprawione.

Więcej w Fandom

Losowa wiki