Kwiat Abigail (ang. Abigail's Flower) – kwiat, z którym zaczyna grę Wendy. Może go użyć, aby przywoływać ducha swojej siostry - Abigail. Po umieszczeniu kwiatu na ziemi wymagana jest ofiara - zwierzę, potwór lub gracz, który zginie w pobliżu, aby Abigail się pojawiła. Zanim można ponownie użyć kwiatu, trzeba poczekać trzy dni. Przywołanie Abigail skutkuje odebraniem 50 punktów poczytalności.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Płatek

×6

Miejsce w ekwipunku tło Koszmarne paliwoInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoKwiat AbigailTylko Wendy portret (Razem (DST))

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli ten kwiat zostanie przywołany za pomocą konsoli, grając inną postacią niż Wendy, wtedy kwiat pokaże się tylko na chwilę, po czym zaraz zniknie;
  • przywołanie Abigail zadziała również wtedy, gdy w pobliżu zginie jakieś stworzenie nie z naszej ręki, ale np. poprzez świnię czy zębową pułapkę;
  • Abigail może zostać przywołana poprzez śmierć Wendy, pod warunkiem, że kwiat leżał na ziemi i Wendy zginęła blisko niego;
  • W Don't Starve: Razem, jeśli grając Wendy umrzemy gdy kwiat będzie rozchylał płatki (średnie natężenie mocy), po podniesieniu przez inną postać kwiat ,,zamknie się" (wróci do najsłabszego natężenia mocy), ale kiedy Wendy odzyska kwiat (np. inna postać odda go po wskrzeszeniu) kwiat może być w pełni rozwinięty (Abigail gotowa do przywołania).
  • Kiedyś istniał błąd że abigail atakowała gracza