FANDOM

Kurtka hibernująca (ang. Hibearnation Vest) – przedmiot dostępny dla posiadaczy DLC - Panowanie Gigantów. Kurtkę tworzy się z 1 futra Borsukoniedźwiedzia, 1 wytwornej kamizelki i 2 lin. Potrzebny jest silnik alchemiczny, by wykonać prototyp. Istnieje możliwość znalezienia jej koło szkieletu, jednak zazwyczaj nie będzie miała pełnej wytrzymałości.

DeskiZastosowanieEdytuj

Kurtkę hibernującą można założyć na slot torsu. Chroni przed zamarzaniem przez dodatkowe 240 sekund, powoduje wolniejszy spadek głodu postaci o 25% oraz regeneruje 4,5 pkt poczytalności na minutę. Wszystkie postacie (nie licząc Wolfganga i Wesa) tracą 75 punktów głodu każdego dnia, lecz gdy założą kurtkę hibernującą, to będą tracić tylko 56,3 pkt tego współczynnika. Owo ubranie można naprawić przyborami do szycia, aby przywrócić 71% wytrzymałości. Noszenie kurtki latem nie jest korzystne, gdyż znacznie spowalnia tempo ochładzania się przy endotermicznym ognisku.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundFutro Borsukoniedźwiedzia (RoG)Inventory slot background Wytworna kamizelkaInventory slot backgroundLinaInventory slot backgroundLinaInterface arrow rightInventory slot backgroundKurtka hibernująca (RoG)Panowanie Gigantów (DLC)

PapirusPoradyEdytuj

  • Warto ją połączyć z bawolim kapeluszem, w takim wypadku otrzymujemy bardzo dużo czasu (480 dodatkowych sekund) na zwiedzanie świata zimą. W przypadku Wilsona lub Webbera czas ten można przedłużyć jeszcze bardziej, zapuszczając brodę;
  • warto połączyć ją z Tam O' Shanter, by otrzymać dużo więcej czasu (360 dodatkowych sekund) na zwiedzanie świata zimą. Dodatkowo obydwa przedmioty będą regenerowały aż 12,5 punktów poczytalności na minutę.

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Hibearnation Vest to gra słowna "bear (niedźwiedź)" i "hibernation (hibernacja, sen zimowy)".