Kruczoczarne piórko (ang. Jet Feather) – przedmiot wypadający po śmieci kruka (50%) oraz pingwina (20%). Najprostszą metodą na jego pozyskanie jest użycie pułapki, która pozwoli na złapanie żywego ptaka latającego. Następnie za pomocą dowolnej broni lub narzędzia wystarczy zabić stworzenie w ekwipunku lub po położeniu na ziemi. W ten sposób zyska się pióro, ewentualnie kąsek. W przypadku pingwinów należy użyć konwencjonalnych metod.

Piórko może zostać wykorzystane do wytworzenia pióropusza lub usypiającej strzałki. Warto zapamiętać, że podczas pożaru ptaki, które nie zdążyły uciec spłoną, a pozostawione na ziemi pióra, mogą spalić się razem z resztą przedmiotów, pozostawiając popiół.

Panowanie Gigantów (DLC)Panowanie GigantówEdytuj

W DLC -Panowanie Gigantów owo piórko może zostać pozyskane poprzez przeszukanie kłębowiska z szansą 0,33% lub zabicie myszołowa za szansą 33%. Dodatkowo Kociszop może zwymiotować piórko, gdy jest zaprzyjaźniony z postacią. Postać może również podarować to piórko, aby zaprzyjaźnić się z owym zwierzęciem lub przedłużyć czas trwania przyjaźni.

Rozbitkowie (DLC)RozbitkowieEdytuj

W DLC - Rozbitkowie kruczoczarne piórko wypada z tukana, który jest egzotycznym odpowiednikiem kruka.

Ognisko teleportacjiWykorzystanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Cięta trzcinaMiejsce w ekwipunku tło Cięta trzcinaMiejsce w ekwipunku tło ŻądłoMiejsce w ekwipunku tłoKrucze piórkoInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoUsypiająca strzałka
Miejsce w ekwipunku tło Cięta trzcinaMiejsce w ekwipunku tło Cięta trzcinaMiejsce w ekwipunku tło Gruczoł z jadem (DSS)Miejsce w ekwipunku tłoKrucze piórkoInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoTrująca strzałka (DSS)Rozbitkowie (DLC)
Miejsce w ekwipunku tło PatykiMiejsce w ekwipunku tło PatykiMiejsce w ekwipunku tło Odłamki kości (RoG)Miejsce w ekwipunku tło Odłamki kości (RoG)Miejsce w ekwipunku tłoKrucze piórkoInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoSiodłoróg (DST)Razem (DST)
Miejsce w ekwipunku tło Skóra mackiMiejsce w ekwipunku tło Skóra mackiMiejsce w ekwipunku tło Karmazynowe piórkoMiejsce w ekwipunku tło Karmazynowe piórkoMiejsce w ekwipunku tłoKrucze piórkoMiejsce w ekwipunku tłoKrucze piórkoMiejsce w ekwipunku tłoKrucze piórkoInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoKapelusz z piór

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Nazwa tego przedmiotu jest efektem żartu słownego zastosowanego przez Klei. Pióro nazywa się Jet Feather, a w angielskim jet-black oznacza kruczoczarny. Klei wyjęło z tego słówka cząstkę jet. W rzeczywistości "kruczy" to po angielsku corvine.