FANDOM

Stub.png "Obserwowana nie urośnie."
Krab
Krab (DSS).png
Zdrowie 50
Szybkość 1,5
Szybkosć biegu 5
Łup Krab (DSS).png (Pułapka.png) Morski kąsek (DSS).pngx1
Komenda DebugSpawn("crab")

Krab (ang. Crabbit) – zwierzę możliwe do spotkania przez posiadaczy DLC - Rozbitkowie. Kraby można spotkać na plaży. Można je złapać w pułapkę, wówczas otrzymamy żywego kraba w ekwipunku. Niekarmiony po prostu umrze i zamieni się morski kąsek, chociaż równie dobrze można go zamordować. Skorupiak zabity na wolnym powietrzu też zostawi po sobie kawałek mięsa. Jeśli naszej postaci poczytalność spadnie wystarczająco nisko, kraby zamienią się w swoje koszmarne wersje -analogicznie jak u królików.

Świnia.pngZachowanieEdytuj

Kraby w trakcie dnia przechadzają się powoli po plaży. Podczas zmierzchu szybko chowają się do swoich norek i przeczekują tam noc.

Kraby są bardzo płochliwe wobec postaci - wystarczy, że podejdzie ona do jednego osobnika na parę metrów, a ten rzuci się od razu do ucieczki, wydając z siebie specyficzny chichot. Czasem zdarza się, że skorupiak nie zauważy zbliżającej się postaci, jest to idealna okazja do uderzenia go. Kiedy bohater dogoni jednego kraba, to stworzenie zakopuje się w piasek/ziemię (nie da się go wówczas zaatakować) i nie wyjdzie, dopóki gracz nie oddali się. W takiej postaci można go wykopać za pomocą dowolnej łopaty - stworzenie będzie oszołomione, przez co z łatwością można je podnieść. Jeżeli nie zrobi się tego wystarczająco szybko, ucieknie.

Wypełniacz.pngCiekawostki Edytuj

  • Jeśli postać zginie w pobliżu kraba, ten zaczyna się szyderczo śmiać.

Stworzenia
Inne AbigailGrueMaxwell

Więcej z Fandomu

Losowa wiki