FANDOM

Królicze nauszniki (ang. Rabbit Earmuffs) – nakrycie głowy dodane w aktualizacji Doorway to Adventure. Stworzenie jej wymaga dwóch królików i jednego patyka. Aby stworzyć prototyp musimy stać przy maszynie nauki. Pozwala postaci zachować ciepło na dodatkowe 60 sekund i ma pierwszy poziom ciepła ubrania. W związku z łatwością pozyskania składników są one idealnym przedmiotem do stworzenia na początku gry, który pozwoli na przeżycie. W połączeniu z kamieniem termicznym mogą pozwolić na przeżycie pierwszej zimy.

Królicze nauszniki mogą zostać podarowane świni. Owe zwierze założy nauszniki na swoją głowę, lecz nie będzie działał na nią żaden specjalny efekt - podobnie jak nie działa na nią zamarzanie.

Użycie przyborów do szycia w celu naprawy przywróci 100% wytrzymałości, niezależnie od jej poziomu. Najlepiej użyć przyborów, gdy nauszniki będą już niemal zniszczone.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundKrólikInventory slot backgroundKrólikInventory slot backgroundPatykiInterface arrow rightInventory slot backgroundKrólicze nauszniki

Panowanie Gigantów (DLC)Panowanie GigantówEdytuj

W DLC - Panowanie Gigantów nauszniki nieznacznie spowalniają tempo ochładzania się przy endotermicznym ognisku podczas trwania lata.

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Portret WilsonaWilson - "At least my ears won't get cold..." - "Przynajmniej moje uszy nie zmarzną..."

Portret WillowWillow - "Smells like rabbit butt." - "Śmierdzi niczym króliczy zadek."

Wolfgang portretWolfgang - "Now I look like little bunny!" - "Teraz wyglądam jak mały króliczek!"

Portret WendyWendy - "Their bitter end protects me from the bitter cold." - "Dzięki smutnemu zakończeniu ich życia zyskałam ochronę przez przejmującym zimnem."

WX-78 portretWX-78 - "I WILL UTILIZE THEIR FURRINESS" - "SKORZYSTAM Z ICH PUSZYSTOŚCI"

Wickerbottom portraitWickerbottom - "At least my ears won't get cold." - "Przynajmniej nie będzie mi zimno w uszy."

Woodie portraitWoodie - "Where I'm from these would only work in the fall". - "Tam skąd pochodzę, one działają tylko jesienią."

Wes portraitWes – "..."

WaxwellMaxwell - "They are at least warm." - "Przynajmniej są ciepłe."

Wigfrid1Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Yes, möst practical!" - "Ö tak, bardzö praktyczne!"

WebberPanowanie Gigantów (DLC) Webber - "Strap some rabbits to our head, good idea." - "Przyczepić kilka królików do naszej głowy, dobry pomysł."

WalaniRozbitkowie (DLC)Walani - "Keeps my ears fluffy and warm." - "Sprawia, że moje uszy są puszyste i ciepłe."

WarlyRozbitkowie (DLC) Warly - "Ahh, fuzzy!" - "Ach, futrzane!"