FANDOM

Królicze nauszniki (ang. Rabbit Earmuffs) – nakrycie głowy dodane w aktualizacji Doorway to Adventure. Stworzenie jej wymaga dwóch królików i jednego patyka. Aby stworzyć prototyp musimy stać przy maszynie nauki. Pozwala postaci zachować ciepło na dodatkowe 60 sekund i ma pierwszy poziom ciepła ubrania. W związku z łatwością pozyskania składników są one idealnym przedmiotem do stworzenia na początku gry, który pozwoli na przeżycie. W połączeniu z kamieniem termicznym mogą pozwolić na przeżycie pierwszej zimy.

Królicze nauszniki mogą zostać podarowane świni. Owe zwierze założy nauszniki na swoją głowę, lecz nie będzie działał na nią żaden specjalny efekt - podobnie jak nie działa na nią zamarzanie.

Użycie przyborów do szycia w celu naprawy przywróci 100% wytrzymałości, niezależnie od jej poziomu. Najlepiej użyć przyborów, gdy nauszniki będą już niemal zniszczone.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło KrólikMiejsce w ekwipunku tło KrólikMiejsce w ekwipunku tłoPatykiInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoKrólicze nauszniki

Panowanie Gigantów (DLC)Panowanie GigantówEdytuj

W DLC - Panowanie Gigantów nauszniki nieznacznie spowalniają tempo ochładzania się przy endotermicznym ognisku podczas trwania lata.

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "At least my ears won't get cold..." - "Przynajmniej moje uszy nie zmarzną..."

Willow portretWillow - "Smells like rabbit butt." - "Śmierdzi niczym króliczy zadek."

Wolfgang portretWolfgang - "Now I look like little bunny!" - "Teraz wyglądam jak mały króliczek!"

Wendy portretWendy - "Their bitter end protects me from the bitter cold." - "Dzięki smutnemu zakończeniu ich życia zyskałam ochronę przez przejmującym zimnem."

WX-78 portretWX-78 - "I WILL UTILIZE THEIR FURRINESS" - "SKORZYSTAM Z ICH PUSZYSTOŚCI"

Wickerbottom portretWickerbottom - "At least my ears won't get cold." - "Przynajmniej nie będzie mi zimno w uszy."

Woodie portraitWoodie - "Where I'm from these would only work in the fall". - "Tam skąd pochodzę, one działają tylko jesienią."

Wes portretWes – "..."

Maxwell portretMaxwell - "They are at least warm." - "Przynajmniej są ciepłe."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Yes, möst practical!" - "Ö tak, bardzö praktyczne!"

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "Strap some rabbits to our head, good idea." - "Przyczepić kilka królików do naszej głowy, dobry pomysł."

Walani portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Walani - "Keeps my ears fluffy and warm." - "Sprawia, że moje uszy są puszyste i ciepłe."

Warly portret (DSS)Rozbitkowie (DLC) Warly - "Ahh, fuzzy!" - "Ach, futrzane!"