FANDOM

Koza woltowa (ang. Volt Goat) – zwierzę możliwe do napotkania w rozszerzeniu DLC - Panowanie Gigantów. Na normalnych ustawieniach kozy można najczęściej spotkać na biomie pustynnym. Można by rzec, że owe stworzenie jest przenośnym piorunochronem. Koza woltowa posiada dwie możliwe formy:

- Zwyczajną, w której jest neutralna i nie stanowi zagrożenia. Pasie się po okolicy nie szukając zwady.

- Naładowaną, w której po uderzeniu przez błyskawice, staje się agresywna wobec pobliskich stworzeń i postaci. W tej formie wypada z niej elektryczne mleko. Kozę można naładować, używając na niej porannej gwiazdy.

W formie naładowanej, koza świeci i atakuje każde stworzenie, wywołując małe wyładowanie elektryczne, ogłuszające cel. W momencie śmierci istnieje 25% szansy na zdobycie łupu w postaci rogu woltowej kozy. Naładowana koza może stanowić minimalną ochronę przed Grue w czasie trwania nocy, aczkolwiek bardzo krótką ochronę i dodatkowo niebezpieczną. Koza nawet podczas snu wyczuje przeciwnika i zacznie go atakować.

Świnia ZachowanieEdytuj

Kozy żyją w małych stadach, po 3-4. To jeden z niewielu gatunków, który nie będzie cię atakował, gdy zaatakujesz jego współbratymca. Koza atakuje, godząc nas rogami. Poruszają się skokami. Kozy, podobnie jak bawoły i skalne homary, rozmnażają się.

NamiotStrategieEdytuj

  • Podczas walki warto robić 2 uderzenia i uciekać, bo inaczej zostaniemy zranieni.
  • Warto też założyć jakąś zbroję, bo po ok. 3-4 atakach będziemy w stanie krytycznym (nie licząc Wolfganga i Wigfrid).

Stworzenia
Inne AbigailGrueMaxwell