Fandom

Don`t Starve Wiki

Kopiec Slurtle

1241stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij
Kopiec Slurtle
Kopiec Slurtle.png
Łup Szlam slurtle.png x3 Połamane muszle.png x1
Spawnuje Slurtle.png(75%) Snurtle.png (25%)
Odnawialne? Nie
Dominujący mikroklimat Biom szlamowy
Komenda DebugSpawn("slurtlehole")

Kopiec Slurtle (ang. Slurtle Mound) – struktura możliwa do spotkania w jaskiniach, dokładnie na Szlamowym Biomie. Jest mieszkaniem slurtle i snurtle. Te ostatnie pojawiają się zdecydowanie rzadziej. W trakcie trwania trzęsienia ziemi, ślimaki wyłażą z kopca w poszukiwaniu pożywienia - kamieni, krzemieni, saletry, złota i innych minerałów. Należy wtedy uważać, gdyż głodne Slurtle mogą nas zaatakować w celu kradzieży jadalnych przedmiotów. Snurtle nie trzeba się obawiać - nie atakują gracza.

Po zniszczeniu kopca otrzymujemy trzy sztuki szlamu i jedną połamaną muszlę. Szlam może nam się przydać w jaskini, jeżeli zamierzamy przebywać tam dłużej.

Namiot.pngStrategiaEdytuj

Slurtle wychodzą z kopca w trakcie trzęsienia ziemi. Mogą też jednak wyjść, gdy zaatakujemy kopiec. Zwykle pojawia się jeden, dwa ślimaki. Najlepszą strategią na zniszczenie kopca jest wysłanie na slurtle sprzymierzeńców - wielkie króliki, skalne homary itd. -  a samemu zniszczyć kopiec. Potrzeba na to 11 ciosów zwykłą włócznią.

Inną strategią jest podpalenie ślimaków pochodnią. To spowoduje detonację stworzeń. Należy jednak uważać, aby przypadkiem nie doszło do samozapłonu kopca - zmarnuje to cenny szlam.

Oczywiście istnieje możliwość zjawienia się w trakcie ataku Snurtle. Ich nie należy się obawiać - odejdą, nie zwracając uwagi na niszczony dom.

Naturalnie pojawiające się obiekty
Naturalnie pojawiające się obiekty w Don't Starve: Razem
Inne Kamienne legowisko

Więcej w Fandom

Losowa wiki