Kokonat (ang. Coconade) – broń możliwa do wytworzenia w DLC - Rozbitkowie. Znajduje się w zakładce walka, do wytworzenia prototypu wymaga maszyny nauki.

Aby użyć kokonatu, postać musi najpierw zapalić lont, przeciągając z ekwipunku pochodnię i klikając na kokonacie, lub poprzez podpaleniu lontu, gdy przedmiot leży na ziemi. Zaleca się zapalanie lontu, gdy kokonat jest w ekwipunku, co umożliwia rzucenie bronią i zwiększa trafienie celu. Jeśli postać nie wyrzuci broni z ekwipunku, dojdzie do wybuchu po pięciu sekundach. Taka eksplozja zadaje 250 punktów obrażeń nieuzbrojonej postaci. Posiadanie zbroi podczas wybuchu absorbuje obrażenia.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundKokos (DSS)Inventory slot background Proch strzelniczyInventory slot backgroundLinaInterface arrow rightInventory slot backgroundKokonat (DSS)Rozbitkowie (DLC)

Ognisko teleportacjiWykorzystanieEdytuj

Inventory slot backgroundKokonat (DSS)Inventory slot backgroundKokonat (DSS)Inventory slot backgroundKokonat (DSS)Inventory slot background Obsydian (DSS)Inventory slot background Obsydian (DSS)Inventory slot background Obsydian (DSS)Inventory slot backgroundSerce smogona (DSS)Interface arrow rightInventory slot backgroundObsydianowy kokonat (DSS)Rozbitkowie (DLC)

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Portret WilsonaWilson - "Now I just need a cake." - "Teraz potrzebuję jedynie ciasta."

Portret WillowWillow - "Mmmm, toasty." - "Mmmm, ciepły.""

Wolfgang portretWolfgang - Brak

Portret WendyWendy - "This tree fruit goes well with fire." - "Owoc drzewa dobrze współgra z ogniem."

WX-78 portretWX-78 - "HEATED TREE FRUIT" - "PODGRZANY OWOC"

Wickerbottom portraitWickerbottom - Brak

Woodie portraitWoodie - Brak

Wes portraitWes - "..."

WaxwellMaxwell - Brak

Wigfrid1Panowanie Gigantów (DLC)Wigfrid - "I smell burnt coconut." - "Czuję spalony kokos."

WebberPanowanie Gigantów (DLC)Webber - "It dropped its last coconuts..." - ""

WalaniRozbitkowie (DLC)Walani - "That's a big nut." - "To duży orzech."

Warly Rozbitkowie (DLC) Warly - "Weaponized food." - "Uzbrojone jedzenie."

WoodlegsRozbitkowie (DLC) Woodlegs -

WypełniaczCiekawostki Edytuj

  • Cytat Walani jest prawdopodobnie nawiązaniem do tej piosenki.