FANDOM

32px-BlueprintTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisywane w nim przedmioty, stworzenia, struktury lub zmiany nie mają nic wspólnego z normalną wersją gry.

Koalefants' Family – modyfikacja dodająca do gry możliwość hodowli koalefantów. Po jej zainstalowaniu dorosłe koalefanty mają możliwość reprodukcji. Mechanizm ten działa podobnie jak u bawołów, jednak znacznie wolniej. Proces ten trwa około 30 dni.

Koalefanty szybko mają pierwsze młode, jednak każdy osobnik może mieć tylko jedno. Nawet, gdy ono dorośnie i samo wygeneruje nowego malucha, to jego rodzic nie będzie miał dodatkowego potomstwa, aż do momentu, gdy jego potomek zginie. Co za tym idzie, aby szybko stworzyć dla siebie wydajną hodowlę, warto jak najwcześniej wytropić kilka koalefantów. Nie musimy się martwić o to, aby zimowe oraz letnie koalefanty hodować osobno, gdyż przebywając razem stworzenia te nadal funkcjonują jako jedno stado. Kolor młodych koalefantów nie zależy od rodzica. Zimowe rodzą się jedynie zimą, natomiast letnie w pozostałe pory roku.

Kiedy młode lub członek stada zostanie zaatakowany przez gracza, bądź jakieś agresywne stworzenie, to wszystkie dorosłe osobniki ze stada staną w jego obronie.

Po zabiciu młodych, niezależnie od ich fazy rozwoju nie pozyskamy trąby. Jeżeli chcemy zdobywać ją z hodowli, to musimy czekać aż młode osobniki dorosną. Śmierć małego koalefanta wiąże się z naliczeniem 10 pkt niegrzeczności dla postaci nawet wtedy, kiedy stworzenie nie zginęło z jej ręki.

Ogrodzone koalefanty najprościej zabijać bronią dystansową, jednak musimy liczyć się z tym, że cel będzie próbował przebić się przez mur niszcząc go.

Modyfikacja ta jest kompatybilna z inną zwaną koalefanta proboscidea. Dodane tam nowe gatunki koalefantów zachowują się tak, jak standardowe stworzenia. Mogą posiadać dwa rodzaje młodych zależnie od pory roku, a także bronią młodych koalefantów znajdujących się w pobliżu.

Małe koalefiątka nigdy nie śpią. Atakowanie ich fletnią pana czy usypiającymi strzałkami nie przyniesie żadnego efektu.

Modyfikacja jest także dostępna na warsztacie DST - link.

Twórcami modyfikacji są Brainy oraz Mr. Hastings.

Urwane kableInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy w ten link i klikamy "Zasubskrybuj".
  2. Wchodzimy w Don't Starve i w zakładkę "Mods".
  3. Klikamy tak, aby mod był aktywny.