FANDOM

Kapelusz z piór lub Pióropusz (ang. Feather Hat) – możliwy do ubrania przedmiot z zakładki Odzież. Wymaga 2 karmazynowych piórek, 3 czarnych piórek i 2 skór macek do stworzenia, oraz silnik alchemiczny do prototypu. Odnawia 2 punkty poczytalności na minutę, gdy jest założony.

Po założeniu ptaki latające (nie licząc myszołowa) będą pojawiać się w zwiększonej ilości. Bez kapelusza maksymalna ilość ptaków to 4, z około 10-sekundowymi odstępami w zjawianiu się. Kiedy nosimy pióropusz, maksymalna ilość wzrasta do 7, a czas przerwy wynosi około 5 sekund. Ptaki nadal będą uciekać, gdy do nich podejdziemy.

Pióropusz można dać świni lub wielkiemu królikowi, jednak nie spowoduje to żadnego efektu.

Pióropusz można naprawić za pomocą przyborów do szycia, by przywrócić 37.5% wytrzymałości.

Kapelusz z piór wytrzymuje maksymalnie 8 dni noszenia, jeżeli nie został wcześniej naprawiony przyborami do szycia.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundSkóra mackiInventory slot backgroundSkóra mackiInventory slot background Karmazynowe piórkoInventory slot background Karmazynowe piórkoInventory slot backgroundKrucze piórkoInventory slot backgroundKrucze piórkoInventory slot backgroundKrucze piórkoInterface arrow rightInventory slot backgroundKapelusz z piór

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Portret WilsonaWilson - "I AM A BIRD!" - "JESTEM PTAKIEM!"

Portret WillowWillow - "I am a phoenix!" - "Jestem feniksem!"

Portret WendyWendy - "Ca-caw!" - "Kra-kra!"

Wolfgang portretWolfgang - "Is silly hat of feather. Is Wolfgang bird now?" - "Głupi kapelusz z piór. Czy Wolfgang jest teraz ptakiem?"

WX-78 portretWX-78 - "I STILL CAN NOT FLY"- "NADAL NIE POTRAFIĘ LATAĆ"

Wickerbottom portraitWickerbottom - "Not quite the genuine article, but I might fool some birds." - "Fałszywy, ale powinno mi się udać zwabić kilka ptaków."

Wes portraitWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "I don't want to wear that... thing." - "Nie chcę nosić tego... czegoś."

WaxwellMaxwell - "I will lure them in with my plumage." - "Zwabię je swoim upierzeniem."

Wigfrid1Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Seems a bit flashy för battle." - "Tröchę zbyt krzykliwy na bitwę."

WebberPanowanie Gigantów (DLC) Webber - "Feathers enough to cover our spiderness." - "Te pióra należycie ukryją naszą pajęczą naturę."

WalaniRozbitkowie (DLC)Walani - "I'm at one with my feathered friends." - "Jestem jednością z moimi opierzonymi przyjaciółmi."

Warly Rozbitkowie (DLC)Warly - "What am I supposed to do with this?" - "Co niby powinienem z tym zrobić?"

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Pióropusz można znaleźć koło szkieletu, jednak zazwyczaj nie będzie miał on pełnej wytrzymałości;
  • do stworzenia go potrzeba 2 karmazynowych piór i 3 kruczych i nawet tyle samo widać w już stworzonym kapeluszu z piór.