FANDOM

Kapelusz pszczelarza (ang. Beekeeper Hat) – nakrycie głowy używane do działań związanych z pszczołami. Redukuje o 80% obrażenia otrzymane od pszczół. Do stworzenia tego przedmiotu potrzeba 8 sztuk jedwabiu i 1 linę. Do skonstruowania prototypu wymagany jest silnik alchemiczny. Kiedy kapelusz zostanie założony, postać otrzymuje od pszczół jedynie 1 punkt obrażeń.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Jedwab

×8

Miejsce w ekwipunku tło LinaInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoKapelusz pszczelarza

Panowanie Gigantów (DLC)Panowanie GigantówEdytuj

W DLC - Panowanie Gigantów ów kapelusz spowalnia przyrost przemoczenia o 20%.

PapirusPoradyEdytuj

  • Nie warto łączyć zbroi, zwłaszcza zbroi nocy i marmurowej, z kapeluszem pszczelarza, ponieważ postać i tak otrzyma 1 punkt obrażeń, a dodatkowo zmarnuje tylko cenny pancerz.

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "This should keep me protected." - "To powinno mnie ochronić."

Willow portretWillow -

Wolfgang portretWolfgang - "Is hat for to protect from stinger bees." - "Kapelusz do ochrony przed żądłami pszczół."

Wendy portretWendy - "This will protect me from those happy buzzing sounds. Oh, and the stings." - "To chroni mnie przed tym szczęśliwym bzyczeniem. Och, i przed żądłami."

WX-78 portretWX-78 - "THE MESH IS SMALLER THAN BEE STINGERS"- "SIATKA JEST MNIEJSZA NIŻ ŻĄDŁA PSZCZÓŁ"

Wickerbottom portretWickerbottom - "This should keep me protected." - "To powinno zapewnić mi ochronę."

Woodie portraitWoodie - "This will keep the bees out of my eyes." - "To pozwoli odciągnąć pszczoły z dala od moich oczu."

Wes portretWes – "..."

Maxwell portretMaxwell - "I'll wear it if I have to." - "Założę to, jeśli będę musiał."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "My bee helm, öf cöurse." - "Mój pszczeli hełm, naturalnie."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "A fortress for my face." - "Forteca dla mojej twarzy."

Walani portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Walani - "Stops the bee kisses." - "Powstrzymuje przed pocałunkami pszczół."

Warly portret (DSS) Rozbitkowie (DLC)Warly - "Essential honey harvesting attire." - "Strój niezbędny do zbierania miodu."