FANDOM

Kapelusz mózgomyśli (ang. Brain of Thought) – nakrycie głowy z DLC Rozbitkowie. Tworzy się go z jednej części mózgokiełka, jednej żywej meduzy i dwóch lin. Można stworzyć prototyp przy silniku alchemicznym. Kapelusz można użyć do tworzenia przedmiotów bez użycia maszyny nauki, silnika alchemicznego, piratokapeluszatora i manipulatora cienia.

DeskiZastosowanie Edytuj

Tworzenie przedmiotów bez potrzeby używania maszyn pozwala na większą swobodę w podróżowaniu. Można wtedy wytworzyć, np. łódź wiosłową bez budowy maszyny nauki. Kapelusz mózgomyśli może okazać się użyteczny podczas pory monsunów gdy maszyny mogą zostać zalane, co sprawia że przestają działać. Dodatkowo, noszenie kapelusza mózgomyśli pozwala na wytwarzanie przedmiotów z zakładki Wulkaniczne bez stania niedaleko obsydianowego warsztatu, co może oszczędzić nam wracania do niebezpiecznych jaskiń wulkanicznych. Działa to na tej samej zasadzie gdy przejdziemy ze świata dodatku Rozbitkowie do świata dodatku Panowanie Gigantów, zabierając ze sobą ten przedmiot i chcemy wytwarzać przedmioty z zakładki Starożytne.

Maszyna NaukiWytwarzanie Edytuj

Inventory slot backgroundCzęść mózgokiełka (DSS)Inventory slot background Meduza w ekwipunku (DSS)Inventory slot backgroundLinaInventory slot backgroundLinaInterface arrow rightInventory slot backgroundKapelusz mózgomyśli (DSS)Rozbitkowie (DLC)

Niebieski klejnotGaleria Edytuj