Fandom

Don`t Starve Wiki

Jesień (RoG)

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze25 Udostępnij

Jesień.png

Jesień (ang. Autumn) – jedna z pór roku dodanych w DLC - Panowanie Gigantów. Jesienią na świecie jest bardzo spokojnie, gdyż jest to odpowiednik lata ze zwykłej wersji gry (w dodatku lato jest bardzo utrudnione). Podczas tej pory roku powinniśmy zebrać potrzebne przedmioty do przetrwania zimy. Jesienią las liściasty mieni się różnorodnymi barwami liści.

O tej porze roku możemy spotkać bardzo groźnego przeciwnika - Borsukoniedźwiedzia. Podczas ataku psów gończych mogą zjawić się ich czerwone odmiany. Jest to najbezpieczniejsza z pór roku, dlatego warto właśnie od niej zaczynać rozgrywkę. Jest to też najlepszy czas na eksplorację jaskiń, gdyż podczas innych pór roku występują tam niebezpieczne warunki pogodowe.

Trwa ona około 20 dni. Jest jedną z dwóch pór roku, od których można zacząć na podstawowych ustawieniach (jest to losowane pomiędzy nią, a wiosną, która jest trudniejsza, gdyż często w czasie jej trwania występuje deszcz).

Większość graczy uważa ją za swoją ulubioną porę roku (około 65%). Najprawdopodobniej jest tak, gdyż nieczęsto w czasie jej trwania występują deszcze i burze, a gracz nie jest narażony na przegrzanie oraz zamarznięcie. Jedynym utrudnieniem jest Borsukoniedźwiedź, który i tak rzadko się pojawia.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Jesień (RoG)

Więcej w Fandom

Losowa wiki