Fandom

Don`t Starve Wiki

Jaskinie wulkaniczne (DSS)

1241stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze22 Udostępnij
Jaskinie wulkaniczne mapa (DSS).png
Jaskinie wulkaniczne  (ang. Volcanic Caves) – niewielki świat dostępny w DLC - Rozbitkowie. Zostały one dodane w aktualizacji Wilbur vs. The Volcano. Można się do nich dostać poprzez wspięcie się na wulkan. W jaskiniach znajduje się kilka nowych struktur, obiektów oraz miejsc, które zachowują się nieco inaczej zależnie od pory roku - w trakcie pory suchej będą aktywne, a w pozostałych sezonach nie. 

Układ jaskiń jest dosyć prosty - spora "wyspa", z której jest tylko jedno wyjście na zewnątrz. Na środku jest jezioro lawy które czasie pory suchej wystrzeliwuje skały wulkaniczne.

W jaskiniach często można napotkać obsydianowe i węglowe skały. Występują tu kawowce i słoniowe kaktusy. Pozostała flora jaskiń to popielne drzewa, porozrzucane obsydiany i szkielety.

Jedynymi stworzeniami, które można tu napotkać, są smogony. Żyją w kopcach smogonów. Smogony są agresywnie nastawione do wszystkich innych stworzeń, poza innymi smogonami.

Można tu spotkać również dwie interaktywne struktury - obsydianowy warsztat oraz świątynię smakowitego poświęcenia. Świątynia przyjmuje od postaci różne przedmioty, dzięki którym przedłuża się czas do następnego opadu deszczu meteorytów. Podarowanie niewłaściwego przedmioty skutkuje jednak skróceniem tego czasu.

W jaskiniach znajduje się także klatka z Woodlegsem, jedną z postaci możliwych do odblokowania w dodatku. Do jej otwarcia potrzeba trzech kluczy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki