FANDOM

Jaja pająka (ang. Spider Eggs) – przedmiot umożliwiający stworzenie kokonu pająków pierwszego poziomu, który z czasem będzie rosnąć. Stanowi on łup z Pajęczej Królowej i kokonu trzeciego poziomu. Posiadacze DLC - Panowanie Gigantów grający Webberem mają możliwość wytworzenia jaja z dwunastu jedwabiów, sześciu papirusów i sześciu gruczołów pająka, jest to także jego przedmiot startowy. Może również służyć jako paliwo.

PapirusPoradyEdytuj

Jeżeli posiadamy jaja pająka i chcemy je "zasadzić", warto zrobić to np. w wiosce świń. Jeżeli wioska ma wielu lokatorów, codziennie koło kokonu będziemy znajdywać gruczoły i jedwab. Należy jednak uważać - zbyt duża ilość zasadzonych gniazd może spowodować przemianę świń w świniołaki, które z kolei mogą zniszczyć kokony.

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Portret WilsonaWilson - "I hope these don't hatch in my pocket..." - "Mam nadzieję, że nie wyklują się w mojej kieszeni..."

Portret WillowWillow - "I hope these don't hatch in my pocket..." - "Mam nadzieję, że nie wyklują się w mojej kieszeni..."

Portret WendyWendy - "A tiny package full of death and destruction." - "Malutki pakunek pełen śmierci i zniszczenia."

Wolfgang portretWolfgang - "Nasty spider eggs." - "Paskudne pajęcze jaja."

WX-78 portretWX-78 - "SPIDER POTENTIAL = 6" - "SZANSA NA PAJĄKA = 6"

Wickerbottom portraitWickerbottom - "A highly portable spider egg sack." - "Nader przenośna sakwa z pajęczymi jajami."

Wes portraitWes - "..."

Woodie portraitWoodie - "Why would I want to carry that around?" - "Dlaczego miałbym to nieść?"

WaxwellMaxwell - "Squishy." - "Miękkie."

Wigfrid1Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "I cöuld squash these but I'd miss öut ön möre battles." - "Mögłabym je rözgnieść, ale wtedy öminęłöby mnie więcej walk."

WebberPanowanie Gigantów (DLC) Webber - "Portable friendship pods!" - "Przenośny kokon z przyjaciółmi!"

WalaniRozbitkowie (DLC) Walani - "Starts a spider farm." - "Początek kolonii pająków."

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundJedwab

×12

Inventory slot background Gruczoł pająka

×6

Inventory slot backgroundPapirus

×6

Interface arrow rightInventory slot backgroundJajo pająkaTylko Webber

Przedmioty wypadające ze stworzeń