Fandom

Don`t Starve Wiki

Hutch (DST)

1241stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij
Nadchodzaca zmiana.png "Słyszałeś to?"
Strona ta opisuje nadchodzące zmiany. Może zawierać spekulacje i informacje nieprawdziwe.

Hutch Anglerfish - unikalne pasywne stworzenie, którego wprowadzenie zostało zapowiedziane w 74 części podkastu Klei , 11 lutego 2016 roku. Jego wygląd jest oparty na Żabnicy. Posiada więc płetwy, sierść Chestera została zastąpiona rybimi łuskami, tył stworzenia został wzbogacony o ogon, a z jego głowy wystaje wabik. Jesli postać otworzy jego ekwipunek, widoczny staje się szerego ostrych zębów. Jego podstawową cechą będzie możliwość noszenia ekwipunku, umożliwiając schowanie w nim 9 rzeczy. Jednak w przeciwieństwie do Chestera, Hutch będzie dysponował również innymi możliwościami. Będzie najprawdopodobniej podziemną wersją Chestera, zarezerwowaną tylko do eksplorowania jaskiń.

Hutch będzie pojawiał się na świecie, kiedy gracz znajdzie okrągłe akwarium z rybką w środku. Obiekt ten nazywa się "Starsky". Stanowi on odpowiednik kościanego oka. Stworzenie będzie podążać za postacią tak długo, jak w jej ekwipunku będzie znajdować się jej przypisany przedmiot. Podczas poruszania się, Hutch zostawia za sobą ślady, przypominające zielony śluz.

W podkaście została również zapowiedziane, iż Hutch będize mieć możliwość tranformowania w inną formę, podobnie jak w przypadku transformacji Chestera czy też Packim'a Baggims'a. Różnica polega na tym, iż Hutch będzie znacznie elastyczniejszym stworzeniem pod względem transformacji. Jego przemiany będą zachodzić po włożeniu w jego ekwipunek określonego jedzenia, jednak tranformacja nie będzie permanentna. Po tym jak Hutch z upływem czasu skonsumuje przedmioty, gracz będzie mógł przez pewien czas korzystać z atutów tranformacji, po czym Hutch wróci do swojej docelowej formy.

Oprócz tego będzie istaniała możliwość aby wabik tego stworzenia wytwarzał światło. Nie wiadomo jeszcze, jakie będą wymagania z tym związane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki