FANDOM

Halucynacje (ang. Hallucinations) – nieprzyjazne stworzenia, które zaczynają być widoczne przez postać, gdy jej poziom poczytalności spadnie poniżej 82,5%. Poniżej 15% atakują postać.

Kiedy pozostają neutralne, mogą zostać zaatakowane poprzez trzymanie Ctrl oraz kliknięcie. Jeżeli zostaną uderzone, znikną w kłębie dymu i pojawią się gdzieś w bliskim otoczeniu gracza. Kiedy poczytalność spadnie poniżej 15%, zaczną one atakować. Zabite halucynacje pozostawiają po sobie koszmarne paliwo, wykorzystywane do wytwarzania magicznych przedmiotów. Kiedy znajdujemy się blisko halucynacji, miernik zdrowia psychicznego pokazuje jego spadek, jednak gdy ją zabijemy, zdrowie psychiczne podniesie się o 15 punktów.

HalucynacjeHalucynacjeEdytuj

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

KomarBłędyEdytuj

  • Istnieje bug, który sprawia, że jeśli goni nas dziób terroru, gdy mamy poniżej 30 pkt poczytalności i zregenerujemy ją cukierkami do nawet 150, to dalej będzie nas gonił. Zniknie dopiero po około30 sekundach, gdy otrzyma obrażenia lub gdy zada je postaci.
  • Możliwe jest, że pełzająca zgroza lub dziób terroru, bedąc w formie fizycznej zaalarmuje pająki przechodząc po pajęczynie. Rozwścieczone potwory wyłonią się z kokonu, jednak szybko wrócą do swego schronienia, gdyż nie będą wiedziały, co mają atakować.

Stworzenia
Inne AbigailGrueMaxwell