Fandom

Don`t Starve Wiki

Halucynacje

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze63 Udostępnij

Halucynacje
Halucynacje.png
Specjalna umiejętność Groźne wytwory chorego umysłu. Pojawiają się, gdy zdrowie psychiczne postaci spadnie do mniej niż 82,5 procent.
Łup Koszmarne paliwo.pngx1-2

Halucynacje (ang. Hallucinations) – nieprzyjazne stworzenia, które zaczynają być widoczne przez postać, gdy jej poziom poczytalności spadnie poniżej 82,5%. Poniżej 15% atakują postać.

Kiedy pozostają neutralne, mogą zostać zaatakowane poprzez trzymanie Ctrl oraz kliknięcie. Jeżeli zostaną uderzone, znikną w kłębie dymu i pojawią się gdzieś w bliskim otoczeniu gracza. Kiedy poczytalność spadnie poniżej 15%, zaczną one atakować. Zabite halucynacje pozostawiają po sobie koszmarne paliwo, wykorzystywane do wytwarzania magicznych przedmiotów. Kiedy znajdujemy się blisko halucynacji, miernik zdrowia psychicznego pokazuje jego spadek, jednak gdy ją zabijemy, zdrowie psychiczne podniesie się o 15 punktów.

Halucynacje.pngHalucynacjeEdytuj

Komar.pngBłędyEdytuj

  • Istnieje bug, który sprawia, że jeśli goni nas dziób terroru, gdy mamy poniżej 30 pkt poczytalności i zregenerujemy ją cukierkami do nawet 150, to dalej będzie nas gonił. Zniknie dopiero po około30 sekundach, gdy otrzyma obrażenia lub gdy zada je postaci.

Stworzenia
Inne AbigailGrueMaxwell

Więcej w Fandom

Losowa wiki