FANDOM

Granat (ang. Pomegranate) – rzadki owoc, który można zdobyć poprzez zasadzenie nasiona na farmie. Istnieje 5% szans, że ze zwykłego nasiona wyrośnie właśnie ten owoc. Inaczej wygląda prawdopodobieństwo, kiedy użyjemy nasion granatu, gdzie mamy 100% szans na wyrośnięcie właśnie tego owocu (możemy je pozyskać karmiąc ptaka w klatce tym właśnie owocem. Tą metodą można uzyskać więcej niż 1 nasiono tego owocu). Po zjedzeniu dodaje 3 punkty zdrowia i 9.375 głodu. Gnije 6 dni, lecz można spowolnić ten proces wsadzając go do lodówki, Izolacyjnego Plecaka, lub śnieżnego Chestera. Może zostać podarowany świni, by wyprodukowała gnój.

Kawałek granatuKawałek granatuEdytuj

Kawałek granatu (ang. Sliced Pomegranate) – owocowe jedzenie powstające poprzez upieczenie surowego granatu nad ogniskiemobudowanym ogniskiemgwiazdąkominkiem lub obsydianowym ogniskiem. Dodaje 20 punktów zdrowia oraz 12,5 głodu. Gnije 3 dni, lecz można spowolnić ten proces wsadzając go do lodówki, Izolacyjnego Plecaka, lub śnieżnego Chestera. Może zostać podarowany świni, by wyprodukowała gnój.

GarnekWykorzystanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło GranatObudowane ognisko strukturaMiejsce w ekwipunku tłoKawałek granatu
Miejsce w ekwipunku tło GranatKlatka na ptakiMiejsce w ekwipunku tłoPomegranate Seeds
Miejsce w ekwipunku tło GranatyŚwinia IkonaMiejsce w ekwipunku tłoKupa
Miejsce w ekwipunku tło GranatyMiejsce w ekwipunku tło GranatyMiejsce w ekwipunku tło Jagody 2Miejsce w ekwipunku tło Jagody 2Crock PotMiejsce w ekwipunku tłoKoktajl owocowy

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli włożymy do garnka 2 granaty i 2 jagody, to mamy 50% szans na koktajl owocowy i 50% szans na dżem. W większości przypadków po włożeniu odpowiednich składników jest 100% szans na dany przepis;
  • Winnie z modyfikacji Up&Away zaczyna grę z paroma nasionami granatu, lecz mogą to być inne nasiona warzyw/owoców.

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "It looks like the inside of an alien's brain." - "Wygląda jak wnętrze mózgu kosmity."

Willow portretWillow - "Is it supposed to have this many parts?" - "Czy to powinno mieć tak wiele części?"

Wendy portretWendy - "So many juicy red bits to chomp and squish!" - "Ma tak dużo soczystych nasionek do żucia i wyciskania!"

Wolfgang portretWolfgang - "Look like smartypants' brain." - "Wygląda jak mózg cwaniaczka."

WX-78 portretWX-78 - "IT IS DIFFICULT TO PEEL"- "TRUDNO TO OBRAĆ"

Wickerbottom portretWickerbottom - "It looks like the inside of an alien's brain." - "Wygląda jak wnętrze mózgu kosmity."

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "That's too fancy for me." - "To dla mnie zbyt eleganckie."

Maxwell portretMaxwell - "Usually I'd get someone to seed this for me." - "W normalnych warunkach kazałbym komuś zasadzić jego nasiona."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Fruity flesh." - "Öwöcöwy miąższ."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "I didn't expect this to grow." - "Nie spodziewałem się, że wyrośnie."

Wilson portretWilson - "Haute Cuisine!" - "Wykwintna kuchnia!"

Willow portretWillow - "Fire always makes things better." - "Ogień zawsze sprawia, że rzeczy stają się lepsze."

Wendy portretWendy - "Warm, but no less messy." - "Ciepły, ale nadal niechlujny."

Wolfgang portretWolfgang - "Ha ha ha! I cook brain! Not so smart now." - "Ha ha ha! Upiekłem mózg! Nie jest teraz taki mądry!"

WX-78 portretWX-78 - "DELECTABLE"- "SMACZNY"

Wickerbottom portretWickerbottom - "Haute Cuisine!" - "Wykwintna kuchnia!"

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "This would go good on flapjacks." - "To dobrze by sobie radziło na naleśnikach."

Maxwell portretMaxwell - "A little more refined, at least." - "Przynajmniej jest lepiej przyrządzony."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Seared fruit flesh." - "Pödsmażöny öwöcöwy miąższ."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "It's good for us!" - "Dobrze na nas działa!"