FANDOM

Gniazdo zabójczej pszczoły
Gniazdo zabójczej pszczoły
Łup Plaster miodux1 Miódx3
Spawnuje Zabójcza pszczoła
Dominujący mikroklimat Grassland Icon
Komenda DebugSpawn("wasphive")

Gniazdo zabójczej pszczoły (ang. Killer Bee Hive) – miejsce, w którym żyją zabójcze pszczoły. Najczęściej można je znaleźć na łąkach otoczone przez zwykłe gniazda. W jednym gnieździe znajduje się 6 zabójczych pszczół. Kiedy gracz zatrzyma się zbyt blisko gniazda, pszczoły zaczną go gonić i spróbują go zabić. Zniszczenie jednego gniazda pozostawia 1 plaster miodu oraz 3 sztuki miodu. Spalenie gniazda nic nie zostawia. Nie śpią w nocy, więc taki atak jest niemożliwy.

NamiotStrategiaEdytuj

Zaleca się pozostawianie z dala od gniazd, ponieważ najczęściej występują one w dużych skupiskach, a atak na jedną pszczołę drażni wszystkie wokoło.

Zniszczenie gniazda wymaga dobrych przygotowań:

  • Użycie kapelusza pszczelarza oraz drewnianej zbroi, aby zmniejszyć obrażenia.
  • Przygotowanie kolca macki lub miecza nocy, aby zniszczyć gniazdo szybciej.
  • Przygotowanie na przykład dmuchawki, aby zabijać zabójcze pszczoły
  • Przyjść z armią świń lub drzewcem.
  • Odciągnąć pszczoły i zniszczyć gniazdo, dopóki nie wrócą.
  • Wysłanie Abigail. Gdy będzie biła się z pszczołami, ty zniszczysz gniazdo (tylko dla Wendy).
  • Posadzenie rośliny wabiącej blisko tych gniazd, gdy się rozrośnie, możemy "zmuszać" pszczoły, żeby wlatywały na wabiącą roślinę. W czasie gdy wszystkie pszczoły zostaną zjedzone, szybko niszczymy gniazdo. Obserwujące Rośliny mogą też to zrobić za nas.

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki