Fandom

Don`t Starve Wiki

Gniazdo zabójczej pszczoły

1250stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze22 Udostępnij
Gniazdo zabójczej pszczoły
Gniazdo zabójczej pszczoły.png
Łup Plaster miodu.pngx1 Miód.pngx3
Spawnuje Zabójcza pszczoła.png
Dominujący mikroklimat Grassland Icon.png
Komenda DebugSpawn("wasphive")

Gniazdo zabójczej pszczoły (ang. Killer Bee Hive) – miejsce, w którym żyją zabójcze pszczoły. Najczęściej można je znaleźć na łąkach otoczone przez zwykłe gniazda. W jednym gnieździe znajduje się 6 zabójczych pszczół. Kiedy gracz zatrzyma się zbyt blisko gniazda, pszczoły zaczną go gonić i spróbują go zabić. Zniszczenie jednego gniazda pozostawia 1 plaster miodu oraz 3 sztuki miodu. Spalenie gniazda nic nie zostawia. Nie śpią w nocy, więc taki atak jest niemożliwy.

Namiot.pngStrategiaEdytuj

Zaleca się pozostawianie z dala od gniazd, ponieważ najczęściej występują one w dużych skupiskach, a atak na jedną pszczołę drażni wszystkie wokoło.

Zniszczenie gniazda wymaga dobrych przygotowań:

  • Użycie kapelusza pszczelarza oraz drewnianej zbroi, aby zmniejszyć obrażenia.
  • Przygotowanie kolca macki lub miecza nocy, aby zniszczyć gniazdo szybciej.
  • Przygotowanie na przykład dmuchawki, aby zabijać zabójcze pszczoły
  • Przyjść z armią świń lub drzewcem.
  • Odciągnąć pszczoły i zniszczyć gniazdo, dopóki nie wrócą.
  • Wysłanie Abigail. Gdy będzie biła się z pszczołami, ty zniszczysz gniazdo (tylko dla Wendy).
  • Posadzenie rośliny wabiącej blisko tych gniazd, gdy się rozrośnie, możemy "zmuszać" pszczoły, żeby wlatywały na wabiącą roślinę. W czasie gdy wszystkie pszczoły zostaną zjedzone, szybko niszczymy gniazdo. Obserwujące Rośliny mogą też to zrobić za nas.

.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki