FANDOM

Glommer – pasywne stworzenie możliwe do spotkania w DLC - Panowanie Gigantów. Glommer stanowi połączenie muchy i pająka. Po zabiciu pozostawia maź Glommera, mięso potwora oraz skrzydła Glommera. Kwiat Glommera usycha po jego śmierci, ale nadal można stworzyć z niego stary dzwonek. Od czasu do czasu Glommer pozostawia po sobie maź, tak jak bawoły gnój. Robi to jednak znacznie rzadziej.

Glommer może zostać napotkany o pełni księżyca. Gdy na statui Glommera pojawi się czerwony kwiat, Glommer przyleci w to miejsce. Można wtedy go zabić lub podnieść kwiat i uczynić z niego zwierzątko podążające za postacią. Glommer nie atakuje innych stworzeń i podąża z tą samą szybkością, co nasza postać. Posiada niewielką aurę regeneracji poczytalności.

Ta istota bezwarunkowo podąża za swoim kwiatem, więc położenie go na ziemi bądź włożenie go do Chestera spowoduje, iż będzie latał tylko tam.

Glommer jest zaliczany do niewinnych stworzeń, a zabicie go dodaje aż 50 punktów niegrzeczności, co skutkuje pojawieniem się jednego lub kilku Krampusów. Zabicie go we własnej bazie, w której posiadamy wiele skrzyń, jest niezbyt dobrym pomysłem.

PapirusPoradyEdytuj

  • Należy uważać i nie zostawiać Glommera w pobliżu pustych pni, gdyż kociszopy atakują to stworzenie.
  • W celu zabicia Glommera i nie wywołania Krampusa można posłużyć się psami gończymi, "pozostawiamy Glommera na pastwę losu" w określonym miejscu uprzednio przeprowadzając tamtędy sforę psów. O ile wszystko pójdzie dobrze zastaniemy łupy z Glommera.

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Istnieje modyfikacja usprawniająca Glommera;
  • pająki nie atakują Glommera. Być może jest to spowodowane tym, że to zwierzę jest połączeniem pająka i muchy;
  • nazwa stworzenia prawdopodobnie powstała od angielskiego słowa "gloom", co oznacza "mrok", "przygnębienie", "osowiałość";
  • Glommer, który pojawia się przy statui w trakcie pełni, nie będzie podwyższał poczytalności, póki postać nie zbierze kwiatu;
  • Glommer odlatuje odrazu po nastaniu dnia po pełni tak samo dzieje się z kwiatem

KomarBłędyEdytuj

  • Po zejściu do jaskiń i wyjściu z nich Glommer może zniknąć lub "oszaleć" i przestać podążać za kwiatem.