Fandom

Don`t Starve Wiki

Głód

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Zmiany w animacji głodu.png

Zmiany w ikonie głodu

Głód (ang. Hunger) – miara głodu postaci wyrażona jako wartości liczbowe. Głód powoli spada wraz z upływem czasu, pusty żołądek może zostać napełniony za pomocą jedzenia. Osiągnięcie zera głodu, powoduje ciągłą utratę zdrowia o 1,25 punkty na sekundę. Wolfgang jest całkowicie zależny od wskaźnika głodu. Jeżeli jest w pełni nasycony, dostaję premię do obrażeń, jeżeli wskaźnik głodu jest na środku, zadaje normalne obrażenia, lecz jeżeli jest wygłodzony, zadaje o wiele mniej obrażeń.

Pełne nasycenie postaci zazwyczaj wynosi 150 punktów, lecz u Wolfganga wynosi 300, u WX-78 najmniejsza wartość to 100, ale po ulepszeniu przekładniami wynosi 200, a wartość głodu Wesa wynosi 113 punktów. Głód spada 9,375 punktów na minutę (11,71875 u Wesa, 14,0625 u normalnego Wolfganga i 28,125 u potężnego Wolfganga) lub 75 punktów na dzień (93,75 u Wesa, 112,5 u normalnego Wolfganga, 225 u potężnego Wolfganga). Spadek głodu może zostać spowolniony poprzez założenie pasa głodu, który spowalnia spadek o 40%, lub poprzez ubranie kurtki hibernującej, by spowolnić spadek o 25%.

Mechanika gry
Działania GotowanieWytwarzanieRolnictwoWędkowanieSpanie
Tryb Tryb przygodowyTryb Sandbox
Inne Wioska ŚwińDrogaElementy układankiRzeczyŚcieżka

Więcej w Fandom

Losowa wiki