FANDOM

32px-BlueprintTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisywane w nim przedmioty, stworzenia, struktury lub zmiany nie mają nic wspólnego z normalną wersją gry.
Fish Farm (pl. Rybia Farma) – modyfikacja dodająca nową strukturę do gry, a mianowicie rybią farmę. Jest to balia z wodą z przymocowanym do niej ulem. Służy do zdobywania jedzenia w postaci węgorzy (wiosną), ryb (latem), żabich udek (jesienią) i szlamu slurtle (zimą). Zasada działania tego obiektu jest podobna do działania ula. Szybkość produkcji pożywienia zależy od ilości kwiatów obok farmy - podobnie jak w przypadku zwykłego ula. Składniki, które są potrzebne do wytworzenia tej struktury, to: 10 desek, 2 ryby oraz 4 pszczoły.

Autorem moda jest Afro1967.

Razem (DLC)Don't Starve: Razem Edytuj

W Don't Starve: Razem istnieją dwie receptury:

  • Łatwa, w której do zbudowania potrzeba 5 desek, 2 ryb i 4 pszczół, lecz nie potrzeba żadnej maszyny.
  • Trudna, w której potrzeba 5 desek, 2 ryb, 4 pszczół, 1 plastra miodu i 5 lin oraz silnika alchemicznego, by skonstruować prototyp.

Recepty można zmienić w konfiguracji modyfikacji.

Bee Box1Zbiory Edytuj

W wodzie będą pojawiały się węgorze, ryby, żaby i szlam slurtle, w zależności od pory roku. Kiedy w wodzie będzie przynajmniej jedna sztuka jakiegoś produktu (graficznie zawsze będą przedstawione ryby, choć łup będzie dostosowany do pory roku), będziemy mogli ją zebrać. W balii mogą zmieścić się maksymalnie po 3 (w przypadku szlamu slurtle - 1 sztuka) sztuki tych rzeczy. Należy więc je zebrać, aby umożliwić produkcję następnych.

Maszyna NaukiWytwarzanie Edytuj

Inventory slot backgroundDeska

×10

Inventory slot background RybaInventory slot background RybaInventory slot backgroundPszczoły

×4

Interface arrow rightInventory slot backgroundRybia farma (ikona mod)

Urwane kableInstalacja Edytuj

  1. Wchodzimy wpierw w ten link, po czym klikamy "Zasubskrybuj".
  2. Włączamy grę i kierujemy się do zakładki "Mods".
  3. Klikamy na mod tak, aby był aktywny