FANDOM

32px-BlueprintTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisywane w nim przedmioty, stworzenia, struktury lub zmiany nie mają nic wspólnego z normalną wersją gry.

Dyniowy strażnik(ang. Pumpkin Guardian) – modyfikacja do Don't Starve dodająca nowe stworzenie - Dyniowego strażnika. Ta istota jest możliwa do stworzenia za pomocą jednej dyniowej latarni, dwudziestu ściętych traw oraz jednego czerwonego klejnotu w zakładce Walka.

Rolą dyniowego strażnika jest ochrona postaci, przez którą został stworzony. Stworzenie posiada 900 punktów zdrowia. Dyniowy strażnik nie musi jeść, spać i nie wpływają na niego efekty poczytalności.

Dyniowemu strażnikowi można wydawać komendy "stój" i "podążaj za mną". Daje to możliwość większej kontroli nad tym stworzeniem i uniknięcie śmierci dyniowego w sytuacjach skrajnie niebezpiecznych. Komenda "stój" umożliwia również nakazanie mu pozostania w miejscu, tuż przed przemianą Woodiego w bobra. System komend daje również możliwość przerwania niekończącego się cyklu atakowania skalnego homara, jak ma to miejsce w przypadku wielu stworzeń w Don't Starve.

Ponadto, strażnik nie może zostać uleczony żadnymi konwencjonalnymi metodami, takimi jak użycie miodowego okładu, leczniczej maści czy gruczołu pająka. Posiada jednak wysoką, stałą regenerację zdrowia.

Strażnik zadaje 46 punktów obrażeń. Podczas starcia, stosuje metodę walki polegającej na ataku i unikach, podobnie jak w przypadku świń. Metoda ta jest jednak ulepszona, przez co w walce z niektórymi stworzeniami, może zwyciężyć z niewielką utratą zdrowia. Ponad to, dyniowy nie odpowie agresją, jeśli zostanie zaatakowany przez pszczoły z ula, stworzonego przez gracza.

Urwane kableInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy w ten link.
  2. Klikamy "Zasubskrybuj", po czym włączamy Don't Starve.
  3. Wchodzimy w zakładkę "Mods", po czym zaznaczamy mod tak, by był aktywny.