Fandom

Don`t Starve Wiki

Dyniowy lord (Mod)

1246stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze42 Udostępnij
Dyniowy lord
Dyniowy lord.png
Wytwarzanie Dyniowa latarnia.pngx1, Patyki.pngx30, Czerwony klejnot.pngx1,
Zakładka Icon Magia.png
Poziom Presticylindrator.png lub Piratokapeluszator (DSS).png
Łup 10-12 Patyki.png
Obrażenia 30 + obrażenia broni
Komenda ("pumpkin_pet")

Dyniowy lord (ang. Pumpkin Lord) – modyfikacja do Don't Starve dodająca nowe stworzenie - Dyniowego lorda. Ta istota jest możliwa do stworzenia za pomocą jednej dyniowej latarni, trzydziestu patyków oraz jednego czerwonego klejnotu w zakładce Magia. Potrzeba do tego aktywnego presticylindratora.

Rolą dyniowego lorda jest ochrona postaci, przez którą został stworzony. Stworzenie posiada 500 punktów zdrowia. Wartość ta nie uwzględnia wytrzymałości pancerza, które można mu podarować, z wyjątkiem jakichkolwiek przedmiotów na slot głowy. Dyniowy lord nie musi jeść, spać i nie wpływają na niego efekty poczytalności.

Dyniowemu lordowi można wydawać komendy "stój" i "podążaj za mną". Daje to możliwość większej kontroli nad tym stworzeniem i uniknięcie śmierci dyniowego w sytuacjach skrajnie niebezpiecznych. Komenda "stój" umożliwia również nakazanie mu pozostania w miejscu, tuż przed przemianą Woodiego w bobra. System komend daje również możliwość przerwania niekończącego się cyklu atakowania skalnego homara, jak ma to miejsce w przypadku wielu stworzeń w Don't Starve.

Ponadto, dyniowy lord może zostać uleczony poprzez podarowanie mu patyków, co skutkuje odnowieniem 5 punktów zdrowia. Warto zwrócić uwagę, iż nie może zostać uleczony żadnymi konwencjonalnymi metodami, takimi jak użycie miodowego okładu, leczniczej maści czy gruczołu pająka.

Nieuzbrojony lord zadaje 30 punktów obrażeń, dodatkowo zaś może otrzymać niemal każdą broń co zwiększa jego potencjał w walce. Ze względu na jego strach przed ogniem, nie użyje pochodni oraz gwiazdy porannej. Podczas starcia, stosuje metodę walki polegającej na ataku i unikach, podobnie jak w przypadku świń. Metoda ta jest jednak ulepszona, przez co w walce z niektórymi stworzeniami, może zwyciężyć z niewielką utratą zdrowia. Ponad to, dyniowy nie odpowie agresją, jeśli zostanie zaatakowany przez pszczoły z ula, stworzonego przez gracza.

Urwane kable.pngInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy w ten link.
  2. Klikamy "Zasubskrybuj", po czym włączamy Don't Starve.
  3. Wchodzimy w zakładkę "Mods", po czym zaznaczamy mod tak, by był aktywny.

FilmEdytuj

Don't Starve - Mod Dyniowy Lord-004:38

Don't Starve - Mod Dyniowy Lord-0

Więcej w Fandom

Losowa wiki