Dyniowa Latarnia (ang. Pumpkin Lantern) – źródło światła, które można postawić na ziemi. Wykonuje się ją z dyni i świetlików. Po pewnym czasie się rozpada. Nie informuje o tym wartość przedstawiona w procentach. 

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło DyniaMiejsce w ekwipunku tło ŚwietlikiInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoDyniowa latarnia

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "Spooky!" - "Upiorna!"

Willow portretWillow -

Wolfgang portretWolfgang - "Spooky!" - "Upiorna!"

Wendy portretWendy - "You're not so scary." - "Nie jesteś zbyt straszna."

WX-78 portretWX-78 - "IT HAS AN EERIE LIGHT"-"MA NIESAMOWITE ŚWIATŁO"

Wickerbottom portretWickerbottom - "Spooky!" - "Upiorna!"

Woodie portraitWoodie - "It better not tip over." - "Lepiej nie przewracać."

Wes portretWes – "..."

Maxwell portretMaxwell - "Why hello, Mr. Crane." - "Ach, dzień dobry, panie Crane." (Nawiązanie do postaci Ichaboda Crane'a z Legendy o Sennej Kotlinie.)

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Dö yöu wish tö fight, vegetable?" - "Chcesz walczyć, warzywö?"

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "Just like we used to make at home!" - "Taką samą robiliśmy w domu!"

Walani portret (DSS)Rozbitkowie (DLC) Walani -"Spooky!" - "Upiorna!"

Warly portret (DSS)Rozbitkowie (DLC) Warly -

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Należy zachować ostrożność, przy podnoszeniu Dyniowej latarni z ziemi. W przeciwieństwie do większości przedmiotów, które podnosimy, niezależnie od tego czy w ręku mamy broń czy narzędzie, kliknięcie na nią, dzierżąc w ręku broń (włócznia, kolec macki itp.) skutkuje jej zniszczeniem. Łatwo jest więc przez nieuwagę, utracić Dyniową latarnię. W najbliższej aktualizacji problem ten zostanie usunięty;
  • wyruszając w długą podróż, możemy zabrać ze sobą gotową Dyniową latarnię, która upuszczona na ziemi, da wystarczające źródło światła do przeczekania nocy. Jednak zasięg światła jest stosunkowo niewielki, porównując ją chociażby z pochodnią czy kaskiem górnika;
  • kiedyś dynia miała pokazaną wytrzymałość w procentach, lecz to się zmieniło. Niestety, nawet wtedy mogliśmy pozyskiwać tę informację tylko po podniesieniu latarni z ziemi.