Fandom

Don`t Starve Wiki

Duchy Postaci (DST)

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze87 Udostępnij

Duchy Postaci – całkowicie nowy element, który jest dostępny w dodatku Don't Starve: Razem. Każda postać po śmierci przemienia się w ducha o odpowiedniej teksturze. Duch nie ma możliwości ataku, ale również nie może być atakowany. Nie może także zbierać ani używać przedmiotów, ani ich wytwarzać. Duchy Postaci, podobnie jak zwykłe duchy świecą w ciemnościach. Specjalnym mechanizmem przeznaczonym dla duchów jest nawiedzanie. Po nawiedzeniu przez duchy struktur, zaczynają one emitować lekką białą poświatę. Od najnowszego "Hotfixu", każdy duch odejmuje 5 zdrowia psychicznego na minutę, niezależnie od tego, w jakim miejscu się znajduje.

Kamień próby.pngOdradzanie sięEdytuj

Jeżeli gracz chce powrócić do dawnej postaci, ma kilka opcji:

NawiedzanieEdytuj

Nawiedzanie przedmiotów oraz struktur przez duchy jest bardzo różnorodne. Czasem duchy mogą podpalić daną strukturę lub ją całkowicie zniszczyć, a czasem tylko pozostawić ektoplazmę. Czasem podczas nawiedzania przedmiotów, które leżą swobodnie na ziemi, może skutkować przeskoczeniem przedmiotu przez kawałek terenu i całkowite zniszczenie owego przedmiotu. Dodatkowo czasem nawiedzenie jakiegoś stworzenia, bądź struktury może zamienić je w ich mroczną wersję (np. kwiaty w złe kwiaty itp.). Nawiedzone drzewo może zostać zrąbane, podpalone lub zamienione w drzewca. Dodatkowo, podczas nawiedzania psów gończych istnieje 50% szans na zamienienie tejże istoty w jej niebieską, bądź czerwoną odmianę. Podobna sytuacja miewa się z grzybami, gdyż ich nawiedzanie może skutkować zmianą koloru.

Więcej w Fandom

Losowa wiki