Don't Starve Up&Away (mod)

1255stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze56 Udostępnij
32px-Blueprint.pngTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisywane w nim przedmioty, stworzenia, struktury lub zmiany nie mają nic wspólnego z normalną wersją gry.
Ikona modyfikacji

Up & Away (pl. W Dal i Wzwyż) – jedna z największych modyfikacji do Don't Starve. Dodaje podniebny świat, w którym można spotkać wiele nowych struktur, potworów, roślin i przedmiotów. Oprócz tego, umożliwia także grę niewprowadzoną postacią o imieniu Winnie.

Bawół.pngDostanie się do nowego świataEdytuj

Żeby dostać się do nowego świata należy znaleźć sklepikarza. Można go znaleźć na końcu kamiennej drogi podczas trwania deszczu. Sklepikarza można także przywołać komendą (komenda: DebugSpawn ("shopkeeper").

Gdy znajdzie się już sklepikarza (lub go się zespawnuje), postać musi z nim porozmawiać, klikając na niego.  Poprosi wtedy o przyprowadzenie jednego bawoła za pomocą bawolego rogu lub laski Winnie. W nagrodę za wykonanie zadania postać otrzyma magiczne fasolki, garnuszek do gotowania herbaty, a także pozna recepturę tworzenia przedmiotu "Comulocator Station". 

Następnym krokiem, by dostać się do nieba jest znalezienie grobu, a później rozkopanie go. Po wykonaniu tych czynności, trzeba włożyć tam magiczne fasolki otrzymane od pana z parasolką. Kiedy nastąpi pełnia, grób zastąpi wielka fasola stanowiąca wejście do nowego świata.

Skrzynia.pngPrzygotowania do wyruszenia w nieboEdytuj

Przed wyruszeniem do nieba, należy przygotować przedmioty zapobiegające zamarzaniu, ponieważ panuje tam wieczna zima. Po wytworzeniu i uruchomieniu Atmosferycznej Machiny możemy usunąć efekt zamarzania z nieba.

Urwane kable.pngInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy na forum klei i szukamy modyfikacji Up and Away (Klik!);
  2. Klikamy w 3 link od dołu;
  3. Ściągamy;
  4. Wchodzimy w miejsce zainstalowania gry (Steam/SteamApps/common/dont_starve);
  5. Wchodzimy w folder "mods";
  6. Wypakowujemy tam modyfikację;
  7. Włączamy grę;
  8. Gdy włączyliśmy grę wchodzimy w mods;
  9. Włączamy Up and Away i klikamy "OK".

Wypełniacz.pngCiekawostkiEdytuj

  • Pan z parasolką wygląda bardzo podobnie do Charlie lub Maxwella.

Więcej z Fandomu