FANDOM

Don't Starve: Rozbitkowie (ang. Don't Starve: Shipwrecked) – DLC do gry Don't Starve wprowadzające tropikalne klimaty. Dodatek wprowadza wiele zmian, między innymi nowe postacie, mikroklimaty, stworzenia, zmiany sezonowe, a przede wszystkim zmiany w niedostępnym dotąd oceanie.

Dodatek został ujawniony 30 lipca 2015 roku przez Klei Entertaiment. Tym razem jednak nie jest dziełem tylko tej firmy - Klei zawarło współpracę z indyjskim studiem Capy Games (Capybara Games). Gra jest dostępna na Windows, Mac oraz Linux.

Z początku dodatek miał być oddzielną grą, jak ujawniono 3 września, jednak z powodu protestów ze strony fanów stał się on faktycznie kolejnym DLC, zintegrowanym z oryginalnym Don't Starve (podobnie jak Panowanie Gigantów).

Don't Starve: Rozbitkowie miało swoją premierę 1 grudnia w wersji "Wczesny Dostęp" na Steam. Dodatkowo twórcy rozpatrują możliwość wydania DSS również na multiplayer, jednak póki co dostępny jest on tylko w grze jednoosobowej.

ZawartośćEdytuj

Świat *Całkowita zmiana działania oceanu, będącego teraz możliwym do eksploracji mikroklimatem;

Mechanika

  • tonięcie.

Postacie

Stworzenia/Rośliny *Rekin tygrysi

Struktury/Przedmioty *Łodzie:

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Don't Starve: Rozbitkowie (DSS)

  • DLC

    3 wiadomości
    • Together ma wbudowane Reign of Giants w cenie.
    • O to super! Ok właśne to chciałem wiedzieć. Dzięki! I temat do zamknięcia.