FANDOM

Stub "Obserwowana nie urośnie."

Nadchodzaca zmiana "Słyszałeś to?"
Strona ta opisuje nadchodzące zmiany. Może zawierać spekulacje i informacje nieprawdziwe.

Don't Starve: Świniogród (ang. Don't Starve: Hamlet) – DLC do gry Don't Starve wprowadzające świńskie miasto. Aktualnie nie wiele wiadomo o zawartości samego dodatku. Premiera przewidziana jest na grudzień 2018.

Dodatek został ujawniony 13 września 2017 roku przez Klei Entertaiment poprzez dodanie traileru na Youtubie, nowy trailer został udostępniony wraz z targami E3 12 czerwca 2018.

Motyl BetaEdytuj

Dnia 11 października 2018 roku Klei Entertainment zapowiedziało betę Świniogrodu dla posiadaczy Don't Starve oraz dało możliwość zarejestrowania się w niej. Premiera bety odbyła się 16 października 2018, zaś zakończyć się ma 29 października.

Opis gry na SteamEdytuj

W Don't Starve: Świniogród, Wilson odkrywa zaginione miasto arystokratycznych świń osadzonych w przeczącej tropikalnej dżungli. Zapoznaj się z życiem w mieście dzięki sklepom ze świniami, domami, nowymi przedmiotami, biomami i nie tylko, lub zwiedź starożytne ruiny świń i spróbować swoich sił w poszukiwaniu skarbów w tym rozszerzeniu dla jednego gracza.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Don't Starve: Świniogród (DSH)

  • Problem z Hamletem

    2 wiadomości
    • Więc chciałem testować tenże dodatek i zrobiłem wszystko tak jak było podane w instrukcji ze strony Klei, no i gdy tworzę nowy świat,...
    • Jeśli wcześniej się nie zarejestrowałeś i nie masz pokazanego zakupionego dodatku to wtedy nie masz dostępu do dodatku :v