Fandom

Don`t Starve Wiki

Dark link (mod)

1243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Dark Link  modyfikacja dodająca do gry Bena Drowned znanego z creepypast oraz jego miecz. 

Postać Bena DrownedEdytuj

Postać, którą dodaje ta modyfikacja jest praktycznie niezniszczalna. Jej cechy to między innymi szybsze bieganie, dużo mniejszy spadek głodu (głód spada tej postaci bardzo wolno - przez 80 dni postać może nic nie jeść, a stan głodu będzie zaledwie w połowie), możliwość czytania książek oraz podpalania przedmiotów za pomocą miecza. Postać ta wydaje się być połączeniem większości postaci z Don't Starve: Panowanie Gigantów (swoją siłę posiada po Wolfgangu, możliwość czytania książek po Wickerbottom i umiejętność podpalania przedmiotów dzięki specjalnej broni podobnie do Willow ). Wady Bena to między innymi bardzo słaba psychika, ponieważ tuż po powitaniu postaci przez Maxwella poczytalność postaci jest równa 0 i cały czas spada. Halucynacje przeszkadzają graczowi w codziennych zajęciach (takich jak ścinanie drzew), przez co mniej zaawansowani gracze pomimo szybkości i siły tej postaci mogą mieć kłopoty jeśli zajmą się tylko zbieractwem.

Broń Bena DrownedEdytuj

Broń dodawana przez modyfikacje zabija większość potworów na jedno uderzenie. Dzięki niej możemy też podpalać struktury łatwopalne prawym przyciskiem myszy. 

Więcej w Fandom

Losowa wiki