Czaszki

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze113 Udostępnij

Nadchodzaca zmiana.png "Słyszałeś to?"
Strona ta opisuje nadchodzące zmiany. Może zawierać spekulacje i informacje nieprawdziwe.

Czaszki (ang. Skulls) – przedmioty mogące zostać znalezione w plikach gry. Prawie każda postać ma swoją czaszkę. Nawet niektóre niewprowadzone postacie posiadają swoje czaszki. Brakuje w tym zbiorze czaszki Wigfrid i czaszki Maxwella, najprawdopodobniej dlatego, że jego szkielet się rozsypał, gdy był uwalniany z tronu. Powód braku umieszczenia czaszki Wigfrid jest nieznany. Czaszki w plikach gry zostały umieszczone wśród przedmiotów, które można nosić w ekwipunku. Istnieje modyfikacja, która dodaje czaszki do gry.

Czaszka Webbera (RoG).pngCzaszka WebberaEdytuj

Osobny artykuł: Czaszka Webbera (RoG).

W grze można odnaleźć czaszkę Webbera. Czasem wypada z pająków z jednoprocentową szansą, a po podniesieniu jej należy ją włożyć do grobu. Wyskoczy z niego Webber, co odblokuje jego postać, a gracza zaatakuje 6 pająków. Nie ma żadnego innego sposobu na odblokowanie tej postaci poza konsolą. Jeżeli czaszka już nam wypadnie, nie da się jej potem już w żaden sposób pozyskać.

Niebieski klejnot.pngGaleria Edytuj