Fandom

Don`t Starve Wiki

Clementine - sezon 1 (Mod)

1239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze26 Udostępnij

Clementine - sezon 1 (Mod)
Clementine.png
Motto "Mogę zobaczyć moich rodziców?"
SanityMeter.png 150
HealthMeter.png 125
HungerMeter.png 150
Obrażenia x0.85
Cecha 10% wyższe kary do poczytalności za przebywanie obok potworów i za przebywanie w zmierzchu i nocy
Specjalny atrybut Czapka clementine.png, Krótkofalówka.png

HistoriaEdytuj

Clementine - sezon 1 (ang. Clementine - season 1) to modyfikacja dodająca do Don't Starve możliwość gry postacią o imieniu Clementine oraz dwa przedmioty dostępne tylko dla tej postaci. Mod działa zarówno z podstawową wersją gry jak i z dodatkiem DLC Panowanie Gigantów. Modyfikacja jest inspirowana postacią Clementine z popularnej gry pt. The Walking Dead, a dokładnie sezonem pierwszym. Mod zawiera również inną zawartość, taką jak: Niestandardowe intro Maxwell'a oraz jego wygląd, ikonę mapy postaci i jej przedmiotów, pełne niestandardowe cytaty postaci. Twórcą modyfikacji jest Mr.Hastings. Modyfikacja jest kompatybilna z modem Nightmares Tab .

Clementine ma 8 lat, zwykła żyć w szalonym świecie, pełnym potworów i niebezpieczeństwa. Utraciła wielu przyjaciół i omal nie zginęła, ale Maxwell.. chce zagrać w grę. Umieścił ją na wyspie. Czy Clementine przeżyje w nieznanym i niebezpiecznym świecie?

CechyEdytuj

Clementine posiada niższą wartość zdrowia niż inne postaci, a mianowicie 125 punktów. Wartość głodu oraz poczytalności wynoszą 150 punktów. Clementine jest za to o 20% szybsza od standardowych postaci. Natomiast ze względu na jej drobną naturę i dziecięcą wyobraźnię, otrzymuje 10% wyższe kary do poczytalności za przebywanie obok potworów oraz gdy zapadnie zmierzch lub noc.

Czapka clementine.png Czapka ClementineEdytuj

Clementine posiada na starcie niezniszczalny przedmiot w postaci czapki, którą dostała od swojego ojca. Czapka daje niską regenerację poczytalności. Jest odpowiednikiem wianka, który robi się z 12 sztuk płatków i gnije w czasie 6 dni.

Krótkofalówka.png KrótkofalówkaEdytuj

Jest to drugi przedmiot, który Clementine dostaje na starcie. Dla samej postaci nie ma on innego znaczenia, jak tylko wartość sentymentalną, gdyż jest zepsuta. Jest to nawiązanie do serii TWD, gdzie Clementine za pomocą krótkofalówki rozmawiała ze swoimi rodzicami. Gdy straciła z nimi kontakt, krótkofalówka dawała jej poczucie bezpieczeństwa. Oprócz tego, krótkofalówka może zostać sprzedana królowi świń w zamian za złoto.

  • Autentyczna czapka Clementine z serii TWD, ma nadrukowaną literę "D". Zostało to zmienione na literę "W" w ramach żartu nawiązującego do tendencji nadawania postaciom w Don't Starve imion właśnie na tę literę.
  • stary portret na ekranie wyboru postaci miał ukrytą treść. Pęknięcia na tle napisu "Clementine", łączyły się z literami "L", "E" oraz "E", co jest nawiązaniem do bardzo ważnej dla Clementine osoby o imieniu Lee;
  • pierwsza wersja tej postaci posiadała grafikę w stylu realistycznym, co nie pasowało do stylu gry i zostało zmienione w następnej aktualizacji;
  • jedna z poprzednich wersji modyfikacji zawierała również zainfekowane stworzenia, które były nawiązaniem do szwędaczy, czyli zombie z serii The Walking Dead. W późniejszej aktualizacji obie zawartości zostały rozdzielone jako osobne mody, dla zwiększenia kompatybilności i stabilności modyfikacji.

Urwane kable.pngInstalacjaEdytuj

Mod możecie pobrać TUTAJ (Steam) lub TUTAJ (forum Klei) > Wchodzicie do gry i wybieracie w menu: "Mods" > Aktywujecie postać.

FilmEdytuj

Don't Starve - Mod Clementine (sezon 1)09:06

Don't Starve - Mod Clementine (sezon 1)

Więcej w Fandom

Losowa wiki