FANDOM

Chester Choicemodyfikacja do Don't Starve dodająca do gry trzy nowe rodzaje chesterów oraz zmienia sposób przemiany Chestera (nie musimy już czekać do pełni, Chester zmienia się chwilę po zapełnieniu slotów przedmiotami i zamknięciem futrzaka). Modyfikacja jest kompatybilna z DLC Panowanie Gigantów. Autorem moda jest Kuloslav.

Chesterspiky (mod)Wampirzy ChesterEdytuj

Wampirzy Chester (ang. Vampire Chester) – aby stworzyć ten rodzaj Chestera, musimy zapełnić każdy slot normalnego futrzaka skrzydłami bazytoperza. To stworzenie, podczas gdy jest atakowane, wytwarza wokół siebie niewidzialną aurę, która zadaje obrażenia przeciwnikowi. Posiada 9 slotów na skład przedmiotów.

Chestergreen (mod)Chester ŚwiatłaEdytuj

Chester światła (ang. Light Chester) – ta istota emituje słabe światło, dzięki któremu postać znajdująca się obok tego stworzenia, nie musi się obawiać ataku Grue. Aby przemienić normalną wersję Chestera w tą, należy zapełnić każdy slot normalnego futrzaka świetlikami. Niestety, lecz posiadanie przenośnego i nieskończonego źródła światła skutkuje utratą dodatkowych trzech slotów w inwentarzu tego Chestera, więc posiada 6 slotów.

Chesterred (mod)Chester ŻyciaEdytuj

Chester życia (ang. Life Chester) – aby go stworzyć, należy wszystkie sloty normalnego Chestera zapełnić czerwonymi klejnotami. Posiada 6 slotów w swoim inwentarzu, czyli tyle samo, ile ma Chester światła. Futrzak emituje aurę regeneracyjną, lecz musimy stać bardzo blisko niego.

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Czerwone klejnoty przy Chesterze życia są nawiązaniem do Amuletu wskrzeszenia, w którym wykorzystuje się te klejnoty.

Urwane kableInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy najpierw w ten link, po czy klikamy "Zasubskrybuj".
  2. Włączamy grę.
  3. Przechodzimy do zakładki "Mods" i klikamy na moda tak, aby był aktywny.

Galeria Edytuj

Wilson,kościane oko i wampirzy Chester