Fandom

Don`t Starve Wiki

Chester Choice (mod)

1255stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Chester Choicemodyfikacja do Don't Starve dodająca do gry trzy nowe rodzaje chesterów. Modyfikacja jest kompatybilna z DLC Panowanie Gigantów. Autorem moda jest Kuloslav.

Skrzydło bazytoperza.pngWampirzy ChesterEdytuj

Wampirzy Chester (ang. Vampire Chester) – wampirza wersja Chestera. Aby stworzyć ten rodzaj Chestera, musimy zapełnić każdy slot normalnego futrzaka skrzydłami bazytoperza. To stworzenie, podczas gdy jest atakowane, wytwarza wokół siebie niewidzialną aurę, która zadaje obrażenia przeciwnikowi. Posiada 9 slotów na skład przedmiotów.

Świetliki.pngChester ŚwiatłaEdytuj

Chester światła (ang. Light Chester) – świetlista wersja Chestera. Ta istota emituje słabe światło, dzięki któremu postać znajdująca się obok tego stworzenia, nie musi się obawiać ataku Grue. Aby przemienić normalną wersję Chestera w tą, należy podczas pełni księżyca zapełnić każdy slot normalnego futrzaka świetlikami. Niestety, lecz posiadanie przenośnego i nieskończonego źródła światła skutkuje utratą dodatkowych trzech slotów w inwentarzu tego Chestera, więc posiada 6 slotów.

Czerwony klejnot.pngChester ŻyciaEdytuj

Chester życia (ang. Life Chester) – zdrowotna wersja Chestera. Aby go stworzyć, należy wszystkie sloty normalnego Chestera napełnić czerwonymi klejnotami. Posiada 9 slotów w swoim inwentarzu, czyli tyle samo, ile ma zwyczajny Chester. Gdy stoimy bardzo blisko niego, powoli regeneruje się nam Zdrowie.

  • Czerwone klejnoty przy Chesterze życia są nawiązaniem do Amuletu wskrzeszenia, w którym wykorzystuje się te klejnoty.

Urwane kable.pngInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy najpierw w ten link, po czy klikamy "Zasubskrybuj".
  2. Włączamy grę.
  3. Przechodzimy do zakładki "Mods" i klikamy na moda tak, aby był aktywny.

Galeria Edytuj

Wilson,kościane oko i wampirzy Chester.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki