FANDOM

Bumerang (ang. Boomerang) – jedna z broni długodystansowych w grze. Został dodany w aktualizacji "Progress!". Kiedy zostanie rzucony, powraca do gracza, jednak obrażenia nie zostaną zadane naszej postaci, jeżeli zostanie złapany (używając klawisza spacji). Bumerang wraca nawet jeżeli nie osiągnął celu, na przykład kiedy ten zbyt szybko się oddalił. Należy jednak uważać przy jego używaniu, gdyż może on spowodować zranienie nas samych, kiedy go nie złapiemy, co kosztuje 10% jego wytrzymałości. Wtedy wbija się w ziemię i trzeba go wyciągnąć, co może być lekkim utrudnieniem w walce. Jeżeli cel bumerangu ucieknie, bumerang dogoni go i uderzy. W przypadku, gdy po rzuceniu bumerangu skoczymy do Robaczego Tunelu, bumerang po pewnym czasie wróci do nas.

Nie należy go używać przeciw wabiącej roślinie, gdyż "zje" go obserwująca roślina i tylko go zmarnujemy. Jednak możemy go odzyskać, zabijając wabiącą roślinę. Podobnie jak podpalające strzałki, jest bardzo przydatny przy walce z Pajęczą Królową. Jest przydatny do zainicjowania walki z koalefantem i Gobblerem.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło DeskaMiejsce w ekwipunku tło JedwabMiejsce w ekwipunku tłoWęgiel drzewnyInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoBumerang

KomarBugi Edytuj

  • Możliwe jest nie złapanie powracającego bumerangu. Poleci on wtedy dalej i jeśli gracz wyjdzie z gry i ją wznowi jest szansa, że bumerang wróci i uderzy postać. Jeśli taki bumerang już "uciekł" można wcisnąć spację i wtedy postać wykona animację łapania bumerangu.

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "Aerodynamical!" - "Aerodynamiczny!"

Willow portretWillow - "It's not the most exciting weapon." - "To nie jest za bardzo interesująca broń."

Wendy portretWendy - "Death returns to the sender." - "Śmierć powraca do swego posłańca."

Wolfgang portretWolfgang - "Boom! A rang! Ha!" - "Bum! Rozbrzmieć! Ha!" (Jest to nieprzetłumaczalna gra słowna. W języku angielskim połączenie i powiedzenie słów Boom a rang, da nam Boomerang, co oznacza Bumerang)

WX-78 portretWX-78 - "REUSABLE PROJECTILE" - "POCISK WIELOKROTNEGO UŻYTKU"

Wickerbottom portretWickerbottom - "It's a flat aerofoil." - "To płaski płat."

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "That looks hard to throw." - "Wygląda na trudny do rzucania."

Maxwell portretMaxwell - "Beats getting your hands dirty." - "O niebo lepsze niż brudzenie sobie rąk."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "För flinging at föes!" - "Dö rzucania we wrögów!"

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "Boomerrangarangarang!" - "Bumerangerangerang!"

Walani portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Walani - "I just can't get rid of this thing!" - "Po prostu nie mogę się tego pozbyć!"

Warly portret (DSS) Rozbitkowie (DLC) Warly - "Oh good, I have separation anxiety." - "No świetnie, mam lęk separacyjny."

Wilson portretWilson - "Ow! I should try to catch that!" - "Ał! Powinienem spróbować to złapać!"

Willow portretWillow - "Stupid boomerang!" - "Głupi bumerang!"

Wendy portretWendy - "Ow! That was karma." - "Ała! To karma."

Wolfgang portretWolfgang - "Why you hurt me throwing stick?" - "Dlaczego mnie zraniłeś, rzucany kiju?"

WX-78 portretWX-78 - "ERROR, CATCH FAILED" - "BŁĄD, OPERACJA CHWYTANIA NIE POWIODŁA SIĘ"

Wickerbottom portretWickerbottom - "I misjudged the timing of its return." - "Źle osądziłam czas jego powrotu."

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "Sorry! Clumsy me!" - "Przepraszam! Niezdarny ja!"

Maxwell portretMaxwell - "Ow! Clumsy!" - "Au! Niezdara ze mnie!"

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Urg! I must master the curved weapön." - "Uch! Muszę öpanöwać tę zakrzywiöną bröń."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "It hurts us when we don't catch it." - "Boli nas, gdy go nie złapiemy."

Walani portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Walani - "Ow! Stop hitting me!" - "Och! Skończ mnie uderzać!"

Warly portret (DSS) Rozbitkowie (DLC) Warly - "Ouch! Damnable thing!" - "Ał! Cholerna rzecz!"

Niebieski klejnot Galeria Edytuj