Brzytwa (ang. Razor) – narzędzie służące do golenia brody Wilsona i Webbera oraz sierści bawołów. Do jej stworzenia, są potrzebne 2 patyki i 2 krzemienie. W przeciwieństwie do innych narzędzi, nie może być użyta jako broń, nie może być noszona w slocie ręki oraz nie posiada wytrzymałości.

Panowanie Gigantów (DLC)Panowanie GigantówEdytuj

Webber może zapuszczać brodę z jedwabiu, podobnie jak Wilson. Może on ściąć ją za pomocą brzytwy lub zapuścić, by zapewnić sobie ochronę przed mrozem. Broda rośnie co 3 dni, a w każdej jej fazie daje kolejno 1, 3 i 6 jedwabiu.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło PatykiMiejsce w ekwipunku tło KrzemieńMiejsce w ekwipunku tło KrzemieńInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoBrzytwa

DeskiZastosowanieEdytuj

Brzytwa służy do golenia brody zapuszczonej przez Wilsona. Aby ogolić Wilsona, wystarczy kliknąć ikonę brzytwy na postaci. Broda zaczyna rosnąć po 4 dniach (1 sztuka), 11 dni (3 sztuki), 16 dni (9 sztuk). Broda jest potrzebnym elementem do stworzenia mięsnej kukły. Innym sposobem na jej zdobycie jest zabijanie Beardling'ów oraz Beardlord'ów.  Wykorzystywana jest również do golenia bawołów. Należy wykonywać tą czynność w nocy, gdy śpią. Wypadają wtedy 3 kawałki sierści. Używanie brzytwy do pozyskiwania sierści jest najpraktyczniejszą metodą w celu pozyskania bawolego kapelusza. Ścinanie sierści bawoła w okresie godowym, może sprawić, że się obudzi i zacznie atakować postać. 

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "A sharpened rock tied to a stick. Hygenic!" - "Zaostrzony kamień przywiązany do patyka. Higieniczne!"

Willow portretWillow - "Why did I build this?" - "Po co to zrobiłam?"

Wolfgang portretWolfgang - "My skin is too strong for hairs!" - "Moja skóra jest za silna na włosy!"

Wendy portretWendy - "This is just for shaving." - "Służy jedynie do golenia."

WX-78 portretWX-78 - "EXFOLIATE." - "ZŁUSZCZAJĄ."

Wickerbottom portretWickerbottom - "A personal hygiene implement." - "Narzędzie do higieny osobistej."

Woodie portraitWoodie - "I like my beard." - "Lubię moją brodę."

Wes portretWes – "..."

Maxwell portretMaxwell - "If only the world had a single neck." - "Gdyby tylko świat był osadzony na pojedynczej szyi."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "A small blade, but a blade nönetheless." - "Małe östrze, ale zawsze östrze."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "I watched my father use one of these." - "Widziałem, jak mój ojciec korzystał z jednej z nich."

Walani portret (DSS)Rozbitkowie (DLC) Walani -

Warly portret (DSS)Rozbitkowie (DLC) Warly -