Berło tornad (ang. Weather Pain, dosł. tłum. Atmosferyczny ból) – broń dostępna dla posiadaczy DLC - Panowanie Gigantów. Po użyciu na jakiejś strukturze, stworzeniu itp. wywołuje małe tornado zadające obrażenia wrogom oraz niszczące inne obiekty. Jedno tornado zabiera 7% wytrzymałości tej broni. Nie warto jej używać w celu zniszczenia pojedynczego i słabego przeciwnika jak np. pszczoła, która ginie po jednym, skutecznym użyciu berła. Jej wadą jest brak celności i powinna służyć do zabijania gigantów lub dużych grup zwierząt, np. pająków.

Berło tornad niszczy niemalże wszystkie struktury, potrafi nawet rozkopywać groby.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Inventory slot backgroundPióro puchowe (RoG)

×10

Inventory slot background Róg kozy woltowej (RoG)Inventory slot backgroundPrzekładnieInterface arrow rightInventory slot backgroundBerło tornad (RoG)Panowanie Gigantów (DLC)

KomarBłędyEdytuj

  • Jeżeli użyjesz jej na Spilagmicie, to wyrzuci cię z gry. Podobnie jest z użyciem go na Koszmarnym Krysztale w modyfikacji Up&Away.
  • Berło nie może zostać bezpośrednio użyte na halucynacjach, jednak jeśli przeciwnik wejdzie w wytworzony wcześniej wir powietrza, otrzyma obrażenia. Można w ten sposób prowokować do walki nieagresywne halucynacje.
  • Berło użyte na grobie spowoduje, że ten zawsze będzie pusty. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy z wnętrza generuje się duch.

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Wystarczą 2 pełnej wytrzymałości berła tornad, aby zabić muchosmoka;
  • należy bardzo uważać przy używaniu berła, gdy postać ma niską psychikę. Jeżeli tornado przypadkiem uderzy jakąś niematerialną halucynację (np. dziób terroru), wtedy ta zmieni się w materialną i agresywną. Po jakimś czasie zniknie, gdyż zadziała skrypt znikania halucynacji przy wyższej psychice, ale przed zniknięciem może zadać nam sporo obrażeń. Jeżeli będziemy szybko walczyć, możemy zabić takową halucynację, zanim zniknie;
  • w modyfikacji Thunder Party postać o imieniu Thunder może wytworzyć broń podobną do berła tornad - jego elektryczną wersję. Ma ono więcej użyć oraz zadaje więcej obrażeń;
  • berło tornad potrafi zniszczyć stopiony lodowiec;
  • berło tornad nie jest tylko możliwe do wytworzenia dla posiadaczy DLC, gdyż można je stworzyć dzięki modyfikacji Tiny Alchemy Powers, autorstwa Hasta i Kuloslava;
  • pod strzałką skierowaną w prawo są dwie litery: N (północ) i S (południe)