FANDOM

Bawoli kapelusz (ang. Beefalo Hat) – nakrycie głowy, które tworzy się z 1 bawolego rogu i 8 sztuk bawolej sierści. Wymagane jest stanie przy silniku alchemicznym, by stworzyć prototyp. Ubrane powoduje, iż bawoły w czasie sezonu godowego nie atakują postaci, o ile gracz nie sprowokuje ich pierwszy. We wcześniejszych wersjach powodował obniżenie zdrowia psychicznego, kiedy był założony. Obecnie efekt ten zlikwidowano. Posiada trzeci poziom ciepła ubrania, wydłużając czas do 240 sekund, kiedy postać może znajdować się z dala od ognia w trakcie zimy, unikając efektu zamarznięcia. Użycie przyborów do szycia przywraca mu 50% wytrzymałości. We wcześniejszych wersjach bawoli róg nie był potrzebny do wykonania kapelusza.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Bawola sierśćMiejsce w ekwipunku tło Bawoli RógInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoBawoli kapelusz

Panowanie Gigantów (DLC)Panowanie GigantówEdytuj

W DLC - Panowanie Gigantów kapelusz spowalnia tempo ochładzania się przy endotermicznym ognisku podczas trwania lata, dlatego nie zaleca się nosić owego nakrycia w tą porę roku. Dodatkowo opóźnia wzrost przemoczenia o 20%.

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "What a nice hat." - "Jaki ładny kapelusz."

Willow portretWillow - "I've taken his hair and put it on my own!" - "Wzięłam jego włosy i położyłam je na swoich własnych!"

Wolfgang portretWolfgang - "Is good hat!" - "Dobry kapelusz!"

Wendy portretWendy - "I shall cover my head." - "Powinnam ochronić moją głowę."

WX-78 portretWX-78 - "THERE ARE TRACES OF FECAL MATTER EMBEDDED IN THE FIBERS"- "TU SĄ ŚLADY ODCHODÓW OSADZONYCH NA SIERŚCI"

Wickerbottom portretWickerbottom - "This hat is hidious." - "Ten kapelusz jest wstrętny."

Woodie portraitWoodie - "Now I'm the king of the beefalo!" - "Teraz jestem królem bawołów!"

Wes portretWes – "..."

Maxwell portretMaxwell - "How unfashionable." - "Jakże niemodny."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "This is göing tö löök gööd ön me, I can tell." - "Z miejsca wiem, że będzie na mnie döskönale wyglądać."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "We'll blend in perfectly." - "Doskonale wtopimy się w tło."

Walani portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Walani - "It smells like beefalo." - "Śmierdzi jak bawół."

Warly portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Warly - "Fits perfectly." - "Pasuje idealnie."

WypełniaczCiekawostki Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Bawoli kapelusz