FANDOM

Bakłażan (ang. Eggplant) – nadzwyczajne warzywo, które można pozyskać poprzez zasadzenie nasiona na farmie. Istnieje 11% szans, że ze zwykłego nasiona wyrośnie bakłażan. By wyhodować właśnie to warzywo należy użyć nasion bakłażana, które możemy pozyskać karmiąc bakłażanem ptaka w klatce. Można go wykorzystać do ugotowania nadziewanego bakłażana w garnku. Podarowanie świni Bakłażana spowoduje produkcję gnoju. Gnije 10 dni, lecz można spowolnić ten proces, wsadzając go do lodówki, izolacyjnego plecaka lub śnieżnego Chestera.

Duszony bakłażanDuszony bakłażanEdytuj

Duszony bakłażan (ang. Braised Eggplant) – warzywo, które można pozyskać gotując bakłażana nad ogniskiemobudowanym ogniskiemgwiazdąkominkiem lub obsydianowym ogniskiem. Nie różni się niczym od zwykłego bakłażana, oprócz tego, że daje 250% więcej zdrowia. Gnije 6 dni, jeżeli nie zostanie włożony do lodówki, izolacyjnego plecaka lub śnieżnego Chestera. Z duszonego bakłażana da się nadal ugotować nadziewanego bakłażana.

Ognisko teleportacjiWykorzystanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło BakłażanObudowane ognisko strukturaMiejsce w ekwipunku tłoDuszony bakłażan
Miejsce w ekwipunku tło BakłażanyMiejsce w ekwipunku tło WarzywaMiejsce w ekwipunku tłoWypełniaczMiejsce w ekwipunku tłoWypełniaczCrock PotMiejsce w ekwipunku tłoNadziewany Bakłażan
Miejsce w ekwipunku tło BakłażanyMiejsce w ekwipunku tło BakłażanyMiejsce w ekwipunku tło MarchewkiMiejsce w ekwipunku tło MarchewkiCrock PotMiejsce w ekwipunku tłoNadziewany Bakłażan

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "It doesn't look like an egg." - "Nawet nie wygląda jak jajko."

Willow portretWillow - "Definitely not a bird." - "Zdecydowanie nie ptak."

Wendy portretWendy - "Almost a deadly nightshade. Almost." - "Prawie jak wilcza jagoda. Prawie."

Wolfgang portretWolfgang - "Is not egg!" - "To nie jest jajko!"

WX-78 portretWX-78 - "IT HAS AN ILLOGICAL NAME"- "MA NIELOGICZNĄ NAZWĘ"

Wickerbottom portretWickerbottom - "A nightshade, specifically Solanum melongena." - "Wilcza jagoda, a właściwie Solanum melongena."

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "I bet birds have something to do with this." - "Jestem pewien, że ptaki coś z tym zrobiły."

Maxwell portretMaxwell - "Just another boring plant." - "Kolejna nudna roślina."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Purpley and bulböus." - "Fiöletöwawy i kartöflöwaty."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "Blech, eggplant." - "Bakłażan, a fe."

Wilson portretWilson - "It's even less eggy." - "Jeszcze mniej jajkopodobne."

Willow portretWillow - "Using fire on it made it a tastier eggplant." - "Użycie na nim ognia spowodowało, że bakłażan jest smaczniejszy."

Wendy portretWendy - "Cooking this nightshade made it even less deadly." - "Po ugotowaniu już nie wygląda tak zabójczo."

Wolfgang portretWolfgang - "Has no yolk! Yolk is strongest part!" - "Nie ma żółtka! Żółtko jest najsilniejszą częścią!"

WX-78 portretWX-78 - "FANCY"- "LUKSUSOWY"

Wickerbottom portretWickerbottom - "I present: Braised Solanum melongena." - "Oto: duszona Solanum melongena."

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "Suspiciously birdy. "- "Dziwnie ptasie."

Maxwell portretMaxwell - "A little more refined, at least." - "Przynajmniej jest lepiej przyrządzony."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Fööd för the weak." - "Jedzenie dla słabeuszy."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "Mum knew I liked it braised." - "Mama wiedziała, że lubiłem podduszony bakłażan."