Fandom

Don`t Starve Wiki

Advanced Farming (Mod)

1255stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Stub.png "Obserwowana nie urośnie."
Zaawansowana ikona.jpg

Ikona modyfikacji

Advanced Farming (pl. Zaawansowane Rolnictwo) – modyfikacja Afro1967, dodająca do gry nasiona banana i nową farmę.

Zaawansowana Farma Edytuj

Zaawansowane farmy.jpg

Zaawansowane farmy w grze

Zaawansowana Farma (ang. Advanced Farm) – podstawowa działka rolna w przeźroczystej, trójkątnej obudowie. Tworzy się ją z 4 desek, 8 sztuk gnoju, 6 sztuk jedwabiu i 1 liny, w zakładce Jedzenie. Wymagany jest silnik alchemiczny do zbudowania prototypu. Rośliny rosną trochę szybciej niż na ulepszonej działce rolnej.

Nasiona banana Edytuj

Nasiona banana (ang. Banana Seeds) – nasiono dodane do gry, za pomocą tej modyfikacji. Umożliwia ono sadzenie bananowców, tak jak szyszka. Podobnie jak normalne nasiono może zostać zjedzone. Istnieją dwa sposoby otrzymania tych nasion. Pierwszy to nakarmienie ptaka uwięzionego w klatce jaskiniowym bananem. Drugi to wyplucie nasion przez kociszopa.

Wielkości bananowca Edytuj

Bananowce po zasadzeniu posiadają cykl życiowy podobny do tego u normalnych drzew. Najpierw będzie on mały, średni i potem już duży (na tym etapie przestaje rosnąć), czyli takiej samej wielkości jak naturalne okazy w jaskiniach.

Urwane kable.pngInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy wpierw w ten link i klikamy "Zasubskrybuj".
  2. Włączamy grę Don't Starve.
  3. Przechodzimy do zakładki "Mods", klikając na moda tak, aby został aktywowany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki